vasárnap, február 13

Semmi különös


Ez egy olyan kis nyugis hétvége volt, annyira nem történt semmi különös, hogy kezdek tartani a jövő héttől…

Simán csak elvoltunk, vásárolgattunk (sokat, főleg fimeket, meg WII játékot, meg kaját), játszottunk (szintén sokat, szintén főleg WII), főztünk (nyulat- nagyon jó lett, krémest- még jobb lett… már amennyire egy borban pácolt nyulat össze lehet vetni egy krémessel, de csináltam zellerkrémet is, nehogy éhen maradjunk), verekedtünk kicsit (na jó, azt csak a kölkök). A fotó a ma esti vacsit ábrázolja, a csirke az KFC-s maradék ebédről, csak odaraktuk, mert D. nem valószínű, hogy nyulat enne elsőre...backi, csoda, hogy nem gurulunk, tényleg...

Holnap lesz D. bemutató órája az oviban, na, arról majd lehet írni…

1 megjegyzés:

  1. mééé ne ennééé meg??? eccer láttam egy műsort (spektrum, travel vagy mittomén) ahol a nyúl combját úgy megcsinálták, mintha rántott csirke lenne... és akivel megkostóltatták be is vette :)) Simán át kell vágni az agyukat...

    Az én kölkeim ezért imádják a hagymás velőt... nem mondtam meg nekik hogy miaz csak amikor megették.. :)) És bejött... azóta van hogy ők kérik, hogy csináljak...

    Na jó ez azéé is van mee nekem kedvenc kajám :)

    S.

    VálaszTörlés