péntek, április 8

Így alszik egy beteg


D. eléggé odavan… szegényben kizárólag a víz marad meg, amint valami ütősebb cuccot akar a gyomrába juttatni, két perc után kihányja. Most aztán tényleg hálát adtam a sorsnak az oviért, mert legalább Gábor addig nincs mellette, hátha megússzuk, és nem kapja el…

Állandóan csiszálom a klotyót fertőtlenítővel, ma is ágyneműt cseréltem, ne tenyésszenek a bacik, és délután is próbáltuk külön tartani a kölköket, amennyire csak lehetett- nagyon nem volt nehéz egyébként, lévén, hogy D. ki se mozdult a hálóból, ott feküdt szegény, kornyadtan nézte a mesét, néha hányt egyet az odakészített lavórba, néha kiszaladt a klotyóra… ááá…

Estére Cicuka kártyapartira volt hivatalos, nem is akart elmenni, de rávettem. Lefektettem Gábort, Dájínak mondtam, hogy addig nézheti a tévét, amíg akarja, és természetesen ma is együtt alszunk (már tegnap is velem aludt, az apját felküldtem az emeletre, legalább ő ne kapja el, ha nem muszáj). 10 perc után bementem hozzá, és ez a kép fogadott… most vagy el akart indulni kifelé, vagy nem tudom, mi történt, de látszik, hogy mozdulat közben aludt el… szegénykém, remélem, hamar helyrejön…

2 megjegyzés:

  1. Hogy vagytok? Meggyógyult már D.? Remélem igen és csak a tavasz-élvezete miatt nem írsz..!

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen, köszönöm az érdeklődést, jól vagyunk, csak a szokásos linkség.... de pótolom!!!!! :)))

    VálaszTörlés