szerda, április 27

Laza napok


Kihasználva, hogy a gyerekek ugye nincsenek itthon, napközbeni programot szerveztem magamnak. Lehet, hogy rossz anya vagyok (nem, nem várok választ, igazából nem érzem magam annak), de minden feszkó nélkül indultam neki a belvárosnak. Egy kedves „főzőtárssal” egyeztettem, hogy együtt nézünk meg egy nemrégiben megnyílt kávézó-delikatesz üzletet, név szerint a Baldaszti’s-t. Remek volt, ettünk finom croissant-os reggelit, végignéztük az üzlet kínálatát, ami valóban lenyűgöző. Még a világ legjobb sonkájából is lehet vásárolni… bár azt most kihagytuk. Méghozzá egyszerű okból. Még nem volt felbontva rajta a fólia… és mivel az ilyen sonkából az ember ugye max. 5-6 lehelet-szeletet visz, megbeszéltük Krisztával, hogy ne má’ miattunk álljon a pultban kibontva… neadjisten egy hétig nem kér más belőle… mi ennél jobban tiszteljük az ételt. Legalább lesz „indok”, hogy miért kell eljönnünk újra hamarosan J

De azért vettem ám pár nagyon tuti kis dolgot… többek közt extrás olajoshalat… na, arra nagyon kíváncsi leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése