péntek, december 26

Karácsony Ballószögön (2. évad)

Tegnap a karácsonyt Ballószögön folytattuk. Reggel korán összekaptuk magunkat, bepakoltunk mindent Apa kocsijába (ami nem volt egyszerű, tekintettel az ajándékok nagy számára), és elindultunk. Nagyon gyorsan lehetett menni, így nem egészen egy óra alatt odaértünk. Már nagyon vártak minket, ott volt már mindenki, a Bóbita a Ricsivel, meg Zsófi a Fecóval, meg a Dédi is, meg persze Mama és Papa. Volt szép karácsonyfájuk, meg ami a legjobb: volt némi hó a kertben, így én rögtön ki is mentem a Papával szánkózni. Vagy egy órát szánkóztunk, aztán jött az ebéd, meg a délutáni szuszka, amit én részemről bojkottáltam, így inkább játszottam, meg elmentem sétálni Papával meg a Klári nagyival, kerestünk egy dombocskát, amin csúszkálni lehet…nagyon frankó volt! Aztán este volt nagy ajándékosztás, tök jó volt, mindenkitől kaptam egy csomó mindent, az autóparkom gyarapodott Forma1-es autóval, traktorral, meg egy csomó egyéb járművel, a Papáéktól kaptam elektromos gitárt is (ennek Anya valamiért nem örült olyan nagyon), úgyhogy gazdag karácsony volt! Rengeteget kajáltunk, a Mama nagyon kitett magáért, mindenki annyit evett, hogy már csak lihegni tudott. Ma reggel együtt reggeliztünk, aztán megint nagy séta következett a friss (nagyon hideg) levegőn, aztán miután megebédeltünk, hazajöttünk, hogy itthon folytassuk az ünneplést. Hálistennek az összes ajándékomat elpakoltuk, így aztán tuti nem fogok unatkozni…

Ja, és itt megtekinthetőek az összes képek!!!! (Ha valakinek van hozzá türelme

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése