kedd, december 16

Készülődés karira

Tegnap egész nap a karácsonyi készülődés volt porondon, de meg kell mondjam, már kezdem elkapni a fílinget, naponta többször is beszélünk a Karácsonyról Anyával. Erre ugye jó apropó a pelenkázás, amit általában a szobámban végzünk, és ott van az ablakon kívül egy Mikulás, aki a szobámat bámulja naphosszat (Anya szerint azért teszi, hogy megnézze, jó vagyok-e, de szerintem ez hülyeség, mert akkor mért pont a szobámnál lesne, ahol a legkevesebbet tartózkodom? Mért nem a nappaliban? Valóban az érdekli az Öreget a legjobban, hogy akkor nyugton vagyok-e, amikor Anya a fenekemet törli? Vagy hogy egy helyben alszom-e? Mindegy, ezen lehet gondolkodni, de én azt hiszem, ez igazából csak egy ál-Télapó, az igaz az titokban lesi az embert, nem így nyíltan bámulja). Szóval, a lényeg, hogy mostanában figyelnek, mert jön a Karácsony, és Anya (hiába fogadta meg magában zsenge ifjúkorában, hogy ilyesmit ő nem fog mondani a gyerekének) szerint csak a jó gyerekek kapnak ajándékot, meg karácsonyfát, meg ilyesféléket. De rám egy szava nem lehet senkinek, tegnap például voltam annyit jó a rosszaságok közt, hogy Anya be tudott csomagolni egy csomó szaloncukrot, meg meg tudott tölteni marcipánnal egy rakás aszaltszilvát, sőt, még kenyeret is sütöttünk!… Mifene kéne még egy napra? Ma meg jött a Tündi romokat eltakarítani, meg aztán délután Anyának el kellett mennie dokihoz, Apa viszont még dolgozott, úgyhogy Tündi ma debütált nálunk bébiszitterként is…

Ami egyébként még a vártnál is jobban sikerült, tök jól elvoltak, amikor elmentem, ültek a lépcsőn könyvet olvasva, én meg odaszóltam, hogy sziasztok, mentem, erre a gyerek épp csak felnéz, a látszat kedvéért megbillenti 3 ujját, és már fordul is vissza olvasni. Ez persze jobb, mintha sírna, de azért…. Viszont a dokinál látszott már a Csöpp szívverése, 7 egész milliméternek mérte a doki, úgyhogy már komoly baba…És hála a technikai fejlesztésnek, a doki már most tudott Róla képet nyomtatni (ide most nem fotózom le, egy 7 hetes magzat valóban csak a szüleinek érdekes, de elhihetitek, hogy nagyon szép).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése