kedd, december 2

Bejelentenivaló

A mai nap beszámolóját inkább én írom, merthogy van bejelentenivalóm is, meg a gyerek már sokszor kapott szót amúgy is…

Tegnap este felhívott Gabi, hogy ma az Ikeában spontán szerveződött babatali lesz (értsd ezalatt: úgy volt, hogy Bekus talizik ővele, aztán ez szóbakerült a fórumunkon, és egész sokan jelezték, hogy szívesen betársulnának), ugyan menjünk mi is. És mivel amúgy is jött a Klári, és ott akart vásárolgatni, Tamás úgyis elviszi Őt egy darabig, gondoltam, vesztenivalónk nincs, és többeket már tényleg nem láttam régóta, így mi is mentünk. Nagyon-nagyon jó volt, Dávid is nagyon élvezte a sok gyerek társaságát (bár azt erősen nehezményezte, hogy a játéktér nem terjedhet ki az áruház egész területére) nagyon jól tudtak együtt is, és egymás mellett is játszani, volt egy csomó játék, és mi anyukák is tudtunk egy pár szót váltani egymással. Megerősítést kaptunk néhány karácsonyi ajándékkal kapcsolatban, márhogy jókat választottunk a gyereknek, és viszonylagos nyugiban meg is tudtunk ebédelni az étkezőben (a Dávid egyik új kedvence a svéd húsgolyó, ami, ha a Lucával hosszabb távra tervez, akkor igencsak jó választás, én meg névnapom alkalmából kaptam Gabitól egy mandulatortát desszertnek-nyami, és köszi), de a végére a gyerekek úgy elpilledtek, hogy hazafelé taxival jöttünk (erre is rá lehet kapni).

Itthon aztán volt nagy alvás a gyerek részéről, én meg indulhattam újfent, merthogy megerősítést szerettem volna azügyben, hogy a mellékelt fotó nemsokára nem csak kölcsön-babával fog megvalósulni….igen, pozitív lett a teszt a múlt hét végén, és most a Doki bácsim ultrahanggal is megerősítette, hogy Dávid 2009 augusztusának elején kistestvért kap. Látszott a 4 mm-es petezsák, 2 hét múlva kontroll. Nem vagyunk babonásak, ezért is merem ilyen korán elmondani, meg hát őszintén: nem is tudnám titokban tartani, nekem az olyan volna, mintha letagadnám. Boldogság, öröm ezerrel J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése