péntek, december 19

Karácsony Lucáéknál

Ma elvileg zenebölcsibe mentünk volna Anyával meg Lucáékkal, de úgy döntöttünk, hogy inkább csapunk egy kis magán-karácsonyi partit. Először a piacra mentünk, hogy mi is kellően átérezzük az ünneppel járó bevásárlási hisztit (nagyon sokan voltak, de mi előnnyel indulunk, mert a babakocsisokat – jó esetben- azért nem lökik fel, Anyáék meg minket használtak fedezéknek), és már itt is láttunk karácsonyfát (mögötte a savanyúkáposzta halom is állítólag az ünnephez tartozik, mindenesetre a szaga jó volt, a fenyőnek úgyse volt illata, lévén mű), amivel a Jézuska, vagy Télapó vagy mifene engem is meg fog állítólag ajándékozni nemsokára. Majd meglássuk, mindenesetre csak egy díszt vertem le erről a fáról, az otthoniról tán majd ennyit se…mert én „jó fiú” vagyok!!! (Ez most valamiért nagyon fontos így Karácsony előtt, legalábbis Anya szerint…). Amikor végeztünk a piacon, felmentünk Lucáékhoz, és átadtuk egymásnak a karácsonyi ajándékainkat: én, mivel tudtam, hogy tésztamán a csaj, úgy döntöttem, hogy kulináris élvezetekkel ajándékozom meg. Kapott egy csomag macis, egy csomag zsiris-oroszlános-krokodilos, és egy csomag szív alakú tésztát, valamint narancsos panettonét (pont olyat, amilyet mink is eszünk majd szenteste- állítólag régesrégen Olaszországban egy Tóni nevű pék srác szerelmes volt egy elit lányba, és valahogy be akart vágódni a családnál, ezért kreált egy süteményt, amibe minden jót belerakott (hogy aztán a csajnak bejött-e, azt nem tudom), ez lett a panettone: Tóni kenyere). Én viszont egy nagyon aranyos szőrös-böfögős mushabellyt kaptam, aminek nagyon örültem, mert nagyon vicces kis hangja van!!! Luca meg rögtön magára is öltötte a Musi levetett csomagolópapírját, amivel igen nagy sikert aratott… Jól sikerült kis nap volt, jó sok fotó is készült, ezeket még vissza is néztük, amíg Gabi néni gyümilevest főzött nekünk ebédre… Versenyszerűen mutogattuk meg Lucával egymást a képeken, és roppant büszkék voltunk magunkra! Ha az otthoni karácsony is ilyen jó lesz, akkor aztán nagyon elégedett leszek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése