vasárnap, december 21

Kürtős rulez!

Anya tegnap elpanaszolta Apának, hogy amikor pénteken voltunk a piacon Lucáékkal, hiába a szezon, nem lehetett kürtőskalácsot kapni „pedig a gyerek úúúúgy szereti”, így amikor tegnap Apának még be kellett ugrania a céghez, hozott nekünk két kürtőst (jelzem, hogy én max egy felet tudok megenni, bár valóban nagyon szeretem), amit jó étvággyal be is falatoztunk, persze némi játékkal egybekötve, amit Anya „gyerek-horgászat”nak nevezett el. Luca anyuja mondta, hogy Ők eleve azt tervezték, hogy vasárnap este bemennek a belvárosba, merthogy ottan igazi faszénen sült kalit lehet kapni, Apa meg rögtön javasolta, hogy akkor menjünk együtt. Így is lett, ma alvás után összekaptuk magunkat, kocsiba pattantunk, felszedtük a Luca-családot, oszt irány a belváros. Apám, ott aztán volt minden! Nagyon-nagyon jól éreztük magunkat, Luca még táncolt is egyet az indiánok zenéjére! Rengeteg fénnyel kivilágították az utcákat, volt sok fabódé, az egyikben valóban ott sült a „Királyi kürtős”….sokat kellett érte sorban állni, de megérte, én még ilyen finomat életemben nem ettem! Jól be is kajoltunk, majd lementünk a Duna-korzóra, ott rohangáltunk egy jót Lucával (a felnőttek csak sétáltak), majd amikor már mindannyian kockára fagytunk, akkor hazajöttünk. Szeretem, amikor spontán ilyen jó programok szerveződnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése