vasárnap, március 15

Hétvége


Már egyikünk sem bánta, hogy eljött a hétvége, bár nem volt semmi különösebb programunk, azon kívül, hogy elmentünk a Brendonba, megvettünk a Nagyi féle ajit a gyereknek (saras voltam, ugyanis én mondtam, hogy vegyen neki egy Thomasos pokrócot, merthogy annak tuti örülni fog…erre a húgom a gondolatomat is kitalálva, szintén azt vett, szegény Nagyi meg lett előzve (egyébiránt a gyerek azóta nem nagyon hajlandó mással aludni, legfeljebb a zsiris hálózsákkal, de a pokrócnak akkor is ott kell lennie az ágy szélén), így kiötlöttem, hogy akkor OK, a nagyitól meg legyen meg a gyerek első háromkerekűje… Nagyi boldogan beleegyezet, úgyhogy elmentünk beszerezni). Ezzel a beszerzéssel azért 2 legyet ütöttünk egy csapásra: nemcsak a gyerek bicaja lett meg, de én is kaptam egy új kukac-párnát, mert a régi egy kicsit megviselődött (aki nem tudná, nálunk ez a szoptatós párna elnevezése), terhesen nagyon jó vele aludni, valamint újra felmérhettem a kínálatot a babaruhákból…hiába, no, 2 év eltelt, még babakádból is van más alakú, mint annak idején… bár sajna minden nagyon szép állapotban van, ami egy babecnek kell, pár új ruhán kívül nem kell venni semmit… Pedig olllllyyyyan babakocsik vannak!!! Ja, és a dáűvid egész hétvégén olyan szépen kajált…nála ez teljesen periodikus, vagy alig eszik valamit, vagy zabál… Most mindennek nagy keletje volt, bármit tettem is eléje, a lényeg, hogy egyedül egyen… Úgy tűnik, kezd önnálósodni…

2 megjegyzés:

  1. "bár sajna minden nagyon szép állapotban van, ami egy babecnek kell, pár új ruhán kívül nem kell venni semmit… Pedig olllllyyyyan babakocsik vannak!!!"

    Ezen hangosan felröhögtem. Nálunk is ez a helyzet, de azért biztos ami tuti mindent megnézek, hogy most ilyen babakocsit vennék, most olyan pihenőszéket vennék... :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ha még elmondanám, hogy szívem legnagyobb vágya most egy olyan etetőszék, aminek külseje már-már az elmebaj határát súrolja, olyan áron, hogy a férjem kategorikusan kijelentette, hogy AZONNAL felejtsem el... :)))))
    Nehéz sors az asszonysors...

    VálaszTörlés