vasárnap, június 13

Fotó nélküli hétvége

Na, ez volt az a hétvége, amikor egy darab fotó nem készült… én nem is tudom, hogy mióta gyerek van, volt-e ilyen egyáltalán (nem).
De nem fotóztam, mert úgy elvoltunk, hogy amikor eszembe is jutott egyszer, hogy ezt le kéne kapni, akkor lusta voltam bejönni érte a házba, vagy kimenni érte a teraszra, már nem is tudom… meg hát vannak olyan percek, amiket úgysem ad vissza a fénykép…
Simán csak elvoltunk a kertben, pancsiztunk, nagyokat kajáltunk, játszottunk, napoztunk, olvasgatni is próbáltunk Tamással, de rájöttünk hamar, hogy két gyerek mellett esélytelen, minden, gyurmázni úgyis jobb (ehhen)…jó volt.
De van egy dolog, amit meg kell jegyeznem:
Egész télen ment a harc Dájíval, hogy miután megvolt az esti fürdés, vegye már fel a pizsijét, különben meg fog fázni. Boldogan rohangált egy szál kukiban a lakásban, és kiabált, hogy márpedig ő „pucén” akar lenni… mindig mondtuk, hogy majd ha kijön a nyár, akkor eleget lehet majd pucéron, meleg lesz, nem kell majd felöltözni… erre most? Kijött a hőség, a lakás is meleg (nem klímázzuk agyon, így is hűvösnek tűnik a benti 26 a kinti 37 fok mellett), erre amikor fürdetés után csak megtörölgettem, és mondtam, hogy vacsiig még játszhat kicsit a Gáborral, egész belázadt, hogy márpedig ő fel akar öltözni… Hét közben is, egyik reggel alig bírtam meggyőzni, hogy ne az általa a fiókból kirángatott bazi vastag melegítőt vegye fel, hanem egy rövidgatyát… Hőség van, ez meg egyfolytában öltözni akar… hihetetlen, komolyan.

Ja, és egy bosszúság is jutott mára azért. Nem nagy dolog, de én berágtam. Nehezen tudok este 10 után bármilyen filmre is koncentrálni, de ma nagyon hegyeztem magam, hogy hát 9.50kor kezdődik a Hatodik érzék, márpedig én azt megnézem. Megittam délután 2 kávét, aludtam is egy nagyot, így aztán felkészültem, hogy bírjam fél egyig. Erre elkezdődik a film, és már az első 5 perc gyanús volt, hogy innen mintha mondatok hiányoznának (amikor betör az a srác a Willisékhez, a monológja felét kivágták). Mondtam Tamásnak, hogy itt valami nem stimmel… aztán ment a film, és olyan brutál módon volt tényleg megvágva, hogy ha valaki először nézi, komolyan mondom, tán nem is érti, hogy mi a franc van, miről beszélnek ezek…
Akkor vágtam oda aztán majdnem a pacskerom végképp, amikor a felénél Willis visszagondol a betörésre, és felidézi, mit mondott az a srác a fürdőben, és akkor ott van a hiányzó mondatokból néhány… beszarás.
Idézek a fórumról, ami a film alatt ment, mert a lényeg benne van:

„Az még senkinek nem jutott eszébe, hogy az RTL - vagy akitől megvette - vágószobáiban egy olyan fickó dolgozik, aki valaha filmrendező akart lenni, csak nem jött neki össze?

Gondoljatok bele! Ő tulajdonképpen egy alternatív értelmezést akart adni a filmnek. Mivel az összes szellemes részt kivágta, már korántsem olyan biztos, hogy a gyerek nem simán gyagyás. Látott valaki szellemet? Nem. Hát lehet, hogy ott sem voltak!!

Szóval szerintem simán művészi hajlamait élte ki a vágó, mert kizárt, hogy egyébként bármi értelme legyen minden szellemet kivágni egy 16+os filmből.”

Naja. Értem én, hogy 16+. De szerintem az a 17 éves, aki nem tudja ezt a filmet megszerezni, azt meg épp ideje rádöbbenteni, hogy vannak félelmetes dolgok… Mifrancért vetítenek akkor ilyen filmet???? Harangozzák be akkor az Édes Annát vasárnap este 10-es kezdéssel, én pl. azt is szívesen megnézném, azt nem kell megvágni… (vagy legfeljebb kihagyják, ahogy szegény Annát „kihasználja” párszor jóízűen a gazda fia (asszem, ő, rég láttam, rég olvastam, csak hirtelen ez jutott eszembe).
És mielőtt megkérditek, igen, nekem is megvan dvd-n, de már nem volt kedvem felmenni érte az emeletre, hogy azt a verziót nézzem, meg hát azokra gondoltam, akik esetleg tényleg itt akarták először végignézni…na, azok most tuti pislognak, és mondogatják, hogy micsoda szar egy film ez…ehhh.
Esküszöm, most egy darabig nem is állok neki nagyfilmet tv-ben nézni…
Ha beharangoznak valamit, amit szívesen újranéznék, akkor odakészítem dvd-n, oszt szevasz.

2 megjegyzés:

  1. Namármost nálunk Füli folyamatosan a "Télapó itt van"-t, meg a "Kis karácsny"-t énekli és várja a havat, meg a telet, eg a karácsonyt. És 30 fokban: "Anya, takalj be, melt fázom!"


    He?!!!

    VálaszTörlés