péntek, június 18

G. felfedez


Gábor legújabb szórakozása, hogy cserkel a lakásban, és felderít-felborogat mindent…kukákat, bilit, mindent. Ez abból a szempontból mindenképp jó, hogy én addig nyugodtan csinálhatok bármit, mert a zajokból ki tudom következtetni, hogy éppen merre jár- mit csinál. Ma is zörgött cefetül, először a nagyfürdőben (fémes zörgés: kukázik; tompa csattanások: valamit nekiütöget a fürdőkádnak, máshoz nem hasonlító csattanások: D. bilijét gurigatja fel-alá), majd hallottam, hogy kurjongatva megindul hátra a folyosón, ajtócsattanás, kisfürdőbeli műanyag kuka zörgése, fiók nyílik, nem baj, nincs benne semmi veszélyes (én közben próbálom nagyjából rendbehozni a nappalit), röhögés- lehet hogy mégis volt valami a fiókban (nem, nem a fiókban, a kukában megtalálta D. egyik autóját, ne is kérdjétek, nem én tettem oda), majd egyszer csak éles, segítségkérő sivítozás…na, ekkor persze rohanok… ééééés, íme. Bemászott a zuhanyfülkébe… kijönni nem tud, ezért a segélykérés… persze megmentettem, de csak fotózás után…

2 megjegyzés:

  1. Namostakkor én vagyok hülye, vagy igenerős dezsavüm van? Volt Dávidról ilyen bejegyzés?

    VálaszTörlés
  2. Nem, sztem nem te vagy, nekem is rémlik, csak tegnap már nem volt erőm megkeresni, de ma pótolom... de ha unatkozol, és előbb megtalálod... ;-))))))

    VálaszTörlés