szombat, június 5

G. és a barikád


Ma délelőtt Tamás elment, hogy részt vegyen az x-edik (sokadik) érettségi évfolyam találkozóján, én meg hálát adtam az égnek a jó időért, hogy nem kell a két gyerekkel egész nap bent lennünk majd. Délutánra vendégeket is hívtam, biztos jól elleszünk, de most ezt muszáj külön megírni…szóval: A kisbaba ugyebár mászik. És, mint minden (nála sokkal kevésbé jó) gyereknek, neki is az a legérdekesebb, ami tiltott, többek közt a dvd-tv-erősítő. Mivel tegnap este már egyszer elhangolta a dolgokat, ma azzal kezdtem, hogy barikádot építettem a cuccos elé a faládából, a hintaszékből és a hintalóból…és marha büszke voltam magamra persze, hogy ezt így kitaláltam. D. nagyon hamar megértette a barikád lényegét, és kimondottan kéjjel mondogatta, hogy „az azé jó, anyuka, me’ Gábor nem tudja piCkálni!!!”. Jaja, csak nem számoltunk G. ügyességével… (Figyelem! Már az első képen látható a gyerek, az nem csak a barikád milyenségét szemléltető fotó ám!!!) De van olyan is, hogy csórikám lukra fut… miután eltessékeltem újfent a gépektől, arra gondolt, hogy nálunk minden hintaszék mögött kincsek (tiltott dolgok) vannak, így aztán 5 perc múlva már máshol visított, hogy beszorult (vagy az is lehet, hogy csak csalódottságában tutult, mert nem találta meg a remélt kincseket?)…

5 megjegyzés:

  1. Nézd Kedvesem....

    Én büszke lennék a fiamra (mááá ha lenne :) ) a második képen igancsák látszik a nemi identitásának határozott irányú megnyilvánulása... Még ha az pont egy utálom a testem spot is...

    Szóval nyugi... nyugi... nyugi... eccer majd örülni fogsz, hogy az új kütyüt amivel megajándékoz 80. szülinapodon megmutatja hogyan is kell használni :)

    Pusssz:
    S.

    VálaszTörlés
  2. Azé' van némi rejtett büszkeség bennem is, de mivel azért még nem profin kezeli, egyenlőre nem dícsérem meg az ilyenekért... de gyorsan tanul, most már, amikor odamászik, már rögtön mutatja is a fejével, hogy tudja, hogy az nem-nem.... :)
    Szerintem kéne Neked is egy fiú.... :)

    VálaszTörlés
  3. Ja, és egy képből így levágni, h. melyik műsor megy....hehehe :)))))Látszik, h. sok nővel vagy körülvéve ;-))))

    VálaszTörlés
  4. ááááá csak mindig az esti filmnézésemet zavarják meg ezekkel a - már elnézést - nem minden férfiszemmel szép hölgyekkel...

    és én már élvezem, hogy a Csajok elindítják és kezelik a dvd-t.. nem nyúznak (nagyon) csak egy engedélyt kell kérniük és megoldják...

    ja.. és ÉN FIUT NEM TUDOK!!! a negyedik pedig sztem nem gyerek hanem felelőtlenség :)

    S.

    VálaszTörlés
  5. Nem szépek, nem szépek...momentán már én se vagyok egy matyóhímzés, a múltkor mégis fotót akartál ;-)))))

    Ehen, a felelőtlenséget már beszéltük....na, majd ha a legnagyobbod már kirepült :))))

    VálaszTörlés