péntek, november 5

G. keveset szól, de akkor....


G. ugyan még nem beszél, de már most tud vicceseket mondani…

Betettem ma a Grace klinika dévédémet, mondom, amíg hajtogatok, a gyerek úgyis játszik, megnézek egy fél részt legalább. Megjelenik a menürendszer, mellette Dr. Mark Sloan képe, G. odakapja a fejét, majd egy boldog kis sikkantással elkezd rohanni a tévé felé, közben kiabál: „Apa, Apa!!!!”… Nagyon röhögtem, be kell valljam… és igen, csak egyet sóhajtottam, esküszöm!!!!

Egyébként meg egy kiskutyafája lett ám… D. idején összesen 2 db. fiókzárat kellett feltennünk, mert valahogy felfogta, hogy az NEM. Oké, G. is felfogja, de leszarja (bocsi, de tényleg), ugyanúgy nyitogat-rámol, max. közben vigyorogva rázza a fejét, hogy tudja ő, hogy NEM, de szerinte meg mégis… Úgyhogy a konyhában minden alsó fiókot le kellet zárni… szerintem kb. egy hét alatt egyébként rá fog jönni a nyitjára nyitására…

Ja, és még valami: néztem a Csillagánizs decemberi órarendjét. Azt most hagyjuk, hogy milyen nehezen választottam ki kettőt (először 6 volt, ami tetszett, ezt kellett leredukálni), viszont ahogy nézegettem a honlapot, láttam, hogy Timi feltette az első két élménybeszámolómat… natessék. Örülök, és köszönöm!!!

Jövő héten szerdán megyek legközelebb, Segal Viktor lesz, a nemsoká megjelenő új könyvének receptjeiből szemelget….esküszöm, most már a jó fényképezőt is elviszem (bár az nálam nem garancia semmire se, de majd igyekszem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése