szombat, november 13

Taszári emlékek


Na, megvolt a nagy nosztalgiaparti… Gábor úgy tűnik végleg (illetőleg egy időre) valóban helyrejött, így aztán pénteken csont nélkül lejutottunk Földvárra, majd ma jó korán felkeltünk, és G-t Klárira hagyva Dájíval becéloztuk Taszárt.

Nagyon rég nem voltam errefelé (bár egy éve az osztálytali Kaposváron volt, de akkor Taszárra nem jutottam el), és nagyon örülök, hogy most megragadtuk a kínálkozó alkalmat…

Biztos ahogy öregszem, egyre szentimentálisabb (vagy szenilisebb?? Mindig elfelejtem a különbséget a kettő közt… ;-) ) leszek, de egész komolyan meg tudtam hatódni:

1) amikor néztem, hogy a gyerekem ugyanannál a fagyisbódénál szedegeti fel a szerencsétlen tűzoltóbogarakat, ahol anno én rettegtem tőlük (utálom a bogarakat)

2) amikor a klub nagytermében ácsorogtunk a Bobóval, Zsófival, és ugyanúgy beszélgettünk a műsor alatt, mint anno a kisdobos-úttörő avatáson az igazgató beszéde alatt

3) ahogy felidéztük (még mindig a nagyterem), hogy itt volt mindig:

a) az összes avatás

b) az összes iskolai ünnepség

c) az összes mozi

d) az összes bál, buli, disco

e) kis település lévén gyakorlatilag az összes társadalmi esemény, és mi mindegyiken jóóóól ott voltunk…

4) amikor néztem, hogy a gyerekem és a férjem ugyanazon a játszótéren hintázik, ahol egykor én

5) miközben fotóztam az első házat, ahol anyuékkal laktunk (benne az első két lakással), majd a második házat, majd a harmadikat, meg a Nyusziék házát, a Köfiék házát…

6) amikor találkoztam Anyu barátnőjének az anyukájával, akimél sok estét-éjszakát töltöttem még 2 éves koromban, amikor Anyu esti suliba ment, Apu meg szolgálatba, és a nagyik messze voltak, így ő volt a pótnagyim

7) depláne, amikor a Köfi apukája átkarolt a játszótéren (Köfi barátnőm 16 évesen halt meg egy autóbalesetben…), és a gyerekre nézve elsírta magát…

8) …. asszem, a közértben való nosztalgiázást már nem ragozom, mert azt hiszitek, meghülyültem…

Pedig nem. Csak tényleg jó volt „hazamenni”, mert hát életem első 18 éve mégiscsak Taszárhoz kötődik…

Nagyon-nagyon jó volt…

2 megjegyzés:

  1. Szenilisebb... :)
    Az osztálytali tavaly volt nem?? (1994+15 asszem az 2009 :) )

    jahh... és igen a taszári kulturház... vagy mifene... ahol az érettségi bankettünk volt.. mááá ha jól emlékszem

    Szép emlékek... bár a végére nem emlékszem :) :)

    És én csak a nagy házra emlékszem... a többi biztos korábban volt :) meg a szobádra... de már nem nagyon...

    VálaszTörlés
  2. Őőőőő...igazad van...módosítottam a bejegyzést... 1 éve...

    VálaszTörlés