kedd, szeptember 22

Nárcizmus és a túlzások


Reggel a Dájíra ráadtam az egyik menő pólóját, és mondtam Neki, hogy nézze meg a tükörben, hogy milyen csinos…erre odahúzta a fellépőjét a nagytükörhöz, felmászott, és magába szeretett…esküszöm, nem én mondtam hogy mit tegyen…Kicsit nárcisztikus. De legalább van önbizalma.



Más : tegnap este Zsófi előszedte a saját elektromos mellszívóját, aminek sajna elkeveredett a gyári töltője, így pótlólag új lett véve hozzá, de olyan, amin vagy 25 féle feszültséget, áramerősséget vagy mifrancot lehet állítani, és mivel a papíron nem találták, hogy a szívó mivel működik (és azt nem hozta el), nekiestem a netnek. Hamar megtaláltam a leírást a készülékhez, benne a voltszámot, (adapter: DC3V, 500mA, 60Hz), és amíg Tamás meg Zsó állítgatott, én még olvasgattam, mert imádom az olyanokat, hogy:

„Néhány szóban a javításról

Ne javítgassa, ne szerelje szét a készüléket, mert ez helytelen mű­ködést, vagy sérülést, tüzet okozhat."

Aha, ez eszembe se jutott. Még jó, hogy időben szóltak, letettem a csavarhúzót.

Lássuk tovább:

"FIGYELEM

A készülék használati köre a kezelési útmutatókban leírtakra korlá­tozódik. Ne használja a készüléket más célra. "

Őőőőőőőőőőőő......

Oké, visszakértük a Tamástól, nehogy ötletei legyenek. Nem könnyen adta, de rábeszéltük.

Éééééés jött a kedvencem, tanácsok a mellszíváshoz címszó alatt, ötös pont, hogyaszongya:

"Kerülje a készülék túlzott használatát."

A Zsófival egymásra néztünk, és kitört belőlünk a röhögés. Úgy el tudtuk képzelni, ahogy valaki úgy rákattan a cuccra, hogy még éjjel is kioson kicsit szittyózni…

„naaa, csak még egy kicsit, még, még, ne vegyétek el, ez nekem kell, értitek, szükségem van rá…Miazhogy nem egészséges??? Nemérdekel, csinálni akarom!!!!!!!! Éjjel is, nappal is, mindig!!!! Kell! Akarom! Nem akarok helyette aludni éjjel háromkor se!!! Fejni akarooook!!!!”

Áááááááááááááááááááááááááááááá…………………………..

5 megjegyzés:

  1. Azért Tamást néha irigylem... ennyi tejelő melllllllllllll :))))))))))))

    na jó ez nem volt szép de tény :)

    VálaszTörlés
  2. ekkicsit perverzzzzzz :)))))
    Ő is mondta, h majd eldicsekszik az irodában, hogy két nővel él "bűnös viszonyban"...
    és akkor a mellszívó még szóba se került....
    az, hogy a két nő mind szoptatós anya, az már úgyis csak részletkérdés...

    VálaszTörlés
  3. Most mér, a mellszívó is nevezhető szoptatósnak. ;-)

    VálaszTörlés
  4. Bevesszük negyediknek, egyebassza!!!
    De hogy nekem milyen perverz barátaim vannak, ezt sose hittem volna ;-)
    Valaki még valamit? :)

    VálaszTörlés
  5. mehetek??? :) Az öt azolyan szép kerek szám!!! :d

    VálaszTörlés