vasárnap, szeptember 6

Új info


A végén persze megint lemaradt a Gáborról szóló friss infó az előző bejegyzésből: csütörtökön ugyanis még csípőszűrésen is voltunk este. Amikor először jött a doki Gáborhoz, már előre hullattam a hajam, hogy megint kiosztja az ilyenkor szokásos vizsgálatokra a beutalókat, és főként ettől a csípőszűréstől voltam oda, ugyanis anno Dáviddal 2!!!! hónappal későbbre kaptunk időpontot, mint ahogy a szűrést elvben meg kéne ejteni, és amikor végre eljött a kapott időpont, akkor is egy csomót szobroztunk a folyosón…(jah, majd lassan most már csak átkerülnek a régebbi bejegyzések is, és akkor majd visszalinkolok ilyesmi hivatkozásoknál, csak hát…) Szóval amikor jött a gyerekorvos, kérdeztem, hogy most is még ugyanaz a rendszer van-e, kell-e vinni a kicsit ortopédiára, meg hasi-koponya Uhra, mondta, hogy igen, csak annnyi a változás, hogy most már a Heim Pálban nem lehet kérni előre időpontot az ortopédián, hanem az ember reggel odamegy, húz egy sorszámot (ami kilencre már elfogy!!!!), és kivárja a sorát… Többnyire fél nap. Mondom hathetes gyerekkel én ezt tuti nem, van más megoldás? Mondta, hogy jaja, körzeti rendelő, ott van időpontkérés, szerinte október végére akár már kaphatok is… tehát ha baja van a kölöknek, akkor az elég későn derül ki… áááááá…. Úgyhogy megkérdeztem, van-e magánrendelés valahol a környéken, kiderült, hogy a Heimes profnak tőlünk tízpercnyire van magánpraxisa, úgyhogy azt hívtam fel a végén, bejelentkeztem, és csütörtökön meg is ejtettük a vizitet. Persze G.nek semmi baja, de jobb, hogy erről van papírom is. (illetve a papíron az áll, hogy minden ok, de az egyik lábát hangyányit kevésbé nyújtogatja, úgyhogy torna javasolt, meg 4 hónaposan egy újabbb vizit ajánlott, de ez részletkérdés, nem kell miatta parázni… majd tornáztatom.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése