szerda, február 10

Agybaj


És most a slusszpoén: éjjel félálomban eszembe jutott, hogy amikor nyáron voltunk a Nyusziéknál Olaszországban, a Dávid kötőhártyagyulladást kapott. Nyuszi (orvos, fog, de azért én bízom benne ilyen téren is) mondta, hogy ne kamillával törölgessük csöpögtetés előtt, mert az ugye allergizálhat, hanem sima sóoldattal. Mondom, azt meg hogy. Mondja, itt lehet venni sima fiziológiás sóoldatot, az erre (is) remek, ha akarom, veszünk nekem is otthonra, merthogy Mo-n nem lehet kapni, pedig dejó dolog. Használtuk is, vettünk is, hazahoztuk. Na, ez jutott éjjel szembe, és megnyugodtam. De azért ma elmentem a reciért, és kiváltottam az itthoni verziót. Majd hazajöttem, és összehasonlítottam a kettőt. Ugyanaz, vaze. 1 különbség van: az itthoni 10 ml-es kiszerelésű, üvegampullában. Az olasz 5milis, kis műanyag tégelyekben. Egyebekben 0,9%os fiziológiás sóoldat mindkettő. Olaszországban ezt a Nivea dobja piacra. Nem gyógyszertárban vettük, hanem a KÖZÉRTBEN. Nem recire, hanem simán a babaholmiknál a pelus mellett van kitéve. Mert hasznos. És jó sokmindenre. Itthon apám, menj el a dokihoz, írass receptet, és vedd meg gyógyszertárban (majd’ 900 forintért)…most írtam Nyuszinak, mer’ nem emlékszem, kint mennyiért vettük…De majd azzal még kiegészítem ezt a bejegyzést. Érdemes.

Árjelentő: 20*5ml, NIVEA, 3.65

Van egy másik fajta, 30*5ml, az 3,98
És kapható a Johnsonnak is általában, mondja Nyuszi, (meg még egy fajtát emlegetett, tehát 4!!!!!! félét vehetsz meg, ha köll) az most épp nem volt, de ha van, akkor hasonló árkategória, a NIVEA tehát a legdrágább. Szóval nem csak kapható, hanem óccsóbb is. Bár ezen már meg se lepődöm

5 megjegyzés:

  1. helló,
    asszony mondta, írtál neki blogon, és mondom, megnézem, mi van veletek.
    jó újra hallani felőletek.
    remélem, G. jobban van.
    kg

    VálaszTörlés
  2. Én is örültem, mikor rábukkantam az asszony naplójára, mert így képben vagyok legalább kicsit :)
    Lehet, hogy az ilyenek miatt találták ki a telefont is?? :))))))
    Bár gyerekek mellett jóval jobb a blog, merthogy azt akkor olvasom, és annyi ideig, amikor lehetőségem van rá...
    G. már nagyon él, most is itt viháncol, mingyá' legyőzi a plüssoroszlánját, pedig az nagyon tartja magát...úgyhogy tényleg nem lett nagy baj, csak hát....mehetne máshogy is...

    VálaszTörlés
  3. biztos én vagyok béna, de nem találom a méél-címed. a leveleim közt is turkáltam, de elkallódott valahol a címed is. csak a munkahelyit találtam meg, de ott gondolom nem vagy elérhető :D
    küldesz egy méélt a gmail címemre (csak hogy meglegyen a címed)?
    kösz
    kg

    VálaszTörlés
  4. izé...aha...az ötlet jó...csak az a baj, hogy nem csak te vagy béna...nekem sincs meg a Te címed...még a freemailesre nagyjábú emlékszem, de az se tuti...
    Mivel az én blogomat általában barátok olvassák (meg amúgy sincs ellenségem, ehhe), ideírom: melinda.metzger@citynet.hu
    de kérlek, akkor dobj mán egy mélt a sajátodról, jó?????

    VálaszTörlés
  5. freemail van még, de nem használom, csak ürítem néha.
    most gmail a "menő" :D
    írtam, majd válaszolj, ha van időd!
    kg

    VálaszTörlés