kedd, február 2

T. meglepődik




Nos, eljött az ajándékátadás napja. Az előzmények: Már tavaly és tavalyelőtt is ugye a Brendonba vittem a Dávidot fotózni karácsony előtt, idén az óvodában csináltak róla fotókat, ahova betársulhatott G. is, így van róluk közös karácsonyi fotó (tényleg, ide azt mééér nem raktam még fel???na, majd pótolom), de egy nagyszabású fotózáson azért járt az agyam. Több verzió felmerült már a nyár végén (Kékezüsttel sokat beszéltünk erről, hogy hova is kéne menni), aztán valamikor okt. vége felé Kékezüst átküldött egy honlapot: www.madeinart.hu . Ahogy megláttam, rögtön tudtam, hogy ez kell nekünk. Időpontot foglaltam náluk, és január hetedikén elmentünk a fotózásra. Bár ez csak így mondva hangzik egyszerűen, kellett hozzá a Tündi, valamint a férje segítsége is (szállítmányozás és a fotózás közbeni asszisztálás), de megoldottuk. Vittem 10 lufit kelléknek, pár játékot, gyerekek kiglancolva… És várakozáson felül jól sikerült. A cég profi, a fotós profi, a környezet gyönyörű… a lényeg az volt, hogy betereltek minket egy stúdióba, szólt a zene, Dávid kedvére őrültködhetett (meg is tette), kapott ropit, teniszlabdát, futkosott…tulajdonképpen játszottunk másfél órát, miközben Bálint kattingatott. Két hét múlva mentem megnézni a kész „madeinartolt” képeket (profin, vetítőszobában), hát, kész voltam. Nagyon jók lettek. Az eredeti tervem az volt, hogy egy képet kiválasztok, és abból készülhet egy nagy falikép, de aztán a végén több lett belőle: 7 mozaikos, és egy nagyobb… Bálinttal megegyeztünk, hogy ma úgy lesz, hogy Tamással odamegyünk (nem tudott semmit, hogy mi a meglepi), levetíti Neki is a fotókat, majd megkapjuk a kész faliképeket… Hát volt siker. A vetítés csodajó volt, Bálint gyönyörű megható zenét tett aláfestésnek, a faliképek gyönyörűek lettek, csak a felrakásuk igényel még némi időt, de amint meglesz lefotózom komplette, hogy hogy mutat. Tamás igazából szóhoz sem jutott, hazafelé a kocsiban jött meg csak a hangja, és úgy vettem észre, hogy valóban meglepődött, és tényleg örült… Az összes képet is feltöltöm majd albumba is…és hát igen, reklám: mindenki mennyen’ ide!!!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése