vasárnap, február 14

Olvasóknak

A hétvége eseménytelennek volt mondható, bár Dávid újabb aranyköpésekkel lepett meg: túrórudit kért, kapott is, elkezdi bontogatni, közben mondja: „De édes vagy!”… azt sajnos nem tudom, hogy ez most nekem, vagy a rudinak szólt-e, mindenesetre magamra vettem, és örültem. Végre elismernek.
Amikor végzett a rudival, összegyűrte a papírt, és sóhajtott egyet: „hú…egészségemre!!!!”

Ja, és én is kitettem végre a „rendszeres olvasók” modult… Ugye nem csak egy ember olvas? :)
Léccilécci, én is szeretném, ha sok kis kockám lenne ott….most esik le, hogy majd’minden általam olvasott blognál ez kint van, és olyan sokan vannak ott (én….hümmmm…eddig nem soknál…de ígérem, mindenhova odateszem magam….).

14 megjegyzés:

  1. Valamiért nekem a főoldalon nem jelennek meg az oldalsávok, csak itt a kommenteknél! A böngészővel lehet a hiba szerinted? (Exproler).

    VálaszTörlés
  2. Igen, tudom, hogy te már rég...és még mindig... ;-)

    VálaszTörlés
  3. Bea: nem tom...én már régen csak a firefoxot használom...
    Megnéztem: nekem se jönnek be....

    VálaszTörlés
  4. Segítség: tudja valaki, hogy expolerrel mééér nem jön be az oldalsáv?????????

    VálaszTörlés
  5. Azét valószínűleg, mert az explorerben nincs engedélyezve az Adobe Flash Player.(adobe systems incorporated)

    VálaszTörlés
  6. Macsek: ehen. Hol keressek ilyen beállítást? Más bajom asszem nincs....azonkívül, hogy elhülyültem...

    VálaszTörlés
  7. Mi is feliratkoztunk! Olvassatok ám Ti is minket, ha van kedvetek!puszi: Nika, Barnabás, Hanga ( http://www.barnieshanga.blogspot.com/ )

    VálaszTörlés
  8. Hát :

    -eszközök menü
    -beépülő modulok kezelése - menüpont
    -megnyílik egy párbeszéd panel, itt bejelölöd amit köll , beépülő modult a flash pluginhez
    -engedélyezés
    -bezárás

    elvileg ennyi.. :)

    VálaszTörlés
  9. Macs: aha...akkor jó helyen keresgéltem én már elsőre is...van ilyen...de ottan minden bővítmény engedélyezve van...
    Mindegy, irigy-irigy, hogy értesz hozzá, de én asszem már csak emiatt is, maradok a firefoxnál,gyorsabb is, stabilabb is.

    VálaszTörlés
  10. Ja, és le tudtam hozzá tölteni cuki rózsaszín baglyos fejlécet!!!!;-))))))

    VálaszTörlés
  11. Nekünk is a kisróka a nyerő :)) explorert nem csípem... na és vajon nálunk mi lehet a dizájnkészlet??? :D:D:D

    VálaszTörlés
  12. Csak nem macskás?????? :))))))))))))))))
    vagy van kimondottan Tai Lungos? :)

    VálaszTörlés