vasárnap, február 21

Bálozunk


Na, tegnap megvolt a kampánynyitó délelőtt, a bál este…zsufis nap volt. Ráadásul Dávid Márkóéknál alvása is meghiúsult, de senki nem tehetett róla…Szóval: reggel összepakoltam D. cuccát, Anettel egyeztettem, hogy egy körül jönnek a gyerekért, mi már fél tízre a Symában voltunk Tamással, túlestünk amin túl kellett (szerintem egyébként jó volt), majd mikor vége volt, és Tamásék már csak pakoltak, hívtam Anyut, hogy Márkóék mentek-e D.ért, mondta igen, minden okés volt, hívtam Anettéket is, Ők is megnyugtattak, hogy a két gyerek mérhetetlenül boldog, húznak a vadasparkba, így aztán hazajöttünk, aludtam egy nagyot, hogy szép legyek a bálra, majd puccba vágtuk magunkat, oszt’ irány a buli. Hát, várakozáson felül jól éreztük magunkat, nagyon kitettek magukért a szervezők. Ez tulajdonképpen az óvoda által szervezett szülők-nevelők bálja volt, így legalább nyugodtan tudtunk beszélni az összes óvónővel (erre akkor, amikor visszük-hozzuk a kölyköket, nem sok esély van), Dávidot mindenki halálra dícsérte (hízott a májam rendesen), a környezet gyönyörű volt (Hotel Gellért), a kaja nagyon fini, a műsor tökéletes(Feke Pál… Katával ott rajongtunk, sőt, mikor vége volt a műsornak, és épp a mosdóból jöttünk ki, akkor jött szembe, és legalább biztosíthattuk a szeretetünkről…sajna elhúzott, amikor látta, hogy egyre lelkesebben bizonygatjuk, hogy imádjuk, így az ölelés már nem jött össze :-) )))) ), szóval jó volt. Az már csak hab a tortán, hogy az 5 darab tombolánkból 3-al nyertünk…egyikkel a fődíjat (egy hónap ingyen ovi, ehhhe)…Bár Kata se volt pite, sőt, 5 tombolából néggyel nyertek (a másik fődíjat, egy vadászós-pihis hétvégét ők vitték el…többen csúnyán néztek…nem csoda, de nem érdekel, legyen nekik több szerencséjük legközelebb…), szétröhögtük az agyunkat, amikor vége lett a húzásnak, és Kata férje az asztalra dobta a maradék egy tombolájukat, és műfelháborodva közölte, hogy azzal nem is nyertek, micsoda lehúzás…jövőre majd csak négyet vesznek! Nostehát: ha jövőre is lesz bál, tuti megyünk. Aztán mikor hazaértünk, pont hívtak Anették, hogy sajna D. felébredt, kicsit hányt (persze, az összes mogyorót megette a mókusok elől a vadasparkban), és haza akar jönni…Carlos hazahozta, 11re értek ide, de hála istennek el is aludt rögtön…kicsit aggódtam emiatt, de nem volt gond. Reggel jókedvűen kelt, majd kijelentette, hogy a Márkóékhoz akar menni…ehhe. De aztán beérte azzal, hogy a Mamával bobokározzon. Ja, és délután végre feltettük a képeket…gyönyörűen mutatnak…Dávid is lelkesen méregetett, majd amikor látta, hogy a képeket fotózom, kijelentette, hogy a dióit is le kell fotóznom…hozta is őket szépen sorban, én meg lelkesen fotóztam. Úgyhogy igen, azok különböző diók…

1 megjegyzés: