kedd, október 19

Ezek megőrültek by Dájí


Igen, sok helyen olvastam én is, hogy tévé nem minden esetben tanítja jóra a gyereket. De minden otthon levő kismama tudja, hogy nagyjából a tévé köti össze külvilággal (meg a telefon, ja… én is napközben vagy a tévét hallgatom, vagy telefonon csacsogok a hasonló helyzetű barátnőimmel…), szükség van rá (legalábbis én így vagyok vele), hogy valami szóljon… És hát igen, sokat megy a Baby tv is, meg amikor D. hazaér, akkor a JimJam, de a híradóra azért mindig odakapcsolok. Fél hétkor mennek fürdeni a gyerekek. A kádba bepakolásukat általában T. intézi, én addig nekiállok teríteni, vacsit főzni-melegíteni, hogy mikor végeznek a fürdéssel, akkor együtt tudjunk asztalhoz ülni. A Tv közben marad a TV2-n (valamiért azt a híradót szeretem). Most híradó után ugye mindig az „Ezek megőrültek” c. műsor(???) megy… És ma D. bebizonyította, hogy annak ellenére, hogy ő spec. háttal ül a tv-nek kaja közben, azért leszűri belőle, amit le kell… Tegnapi egyik feladatuk a celebeknek az volt, hogy miután meghempergőztek egy lavórnyi szappanos vízben, nekifutásból élő tekegolyóként kellett bábukat borogatniuk. Erre ma D., amíg az apja Gábort öltöztette, kimászott a kádból, (ahol előtte bekapcsolta a buborékoztatót, hogy jó nagy hab legyen), és „nézd, csúszok” felkiáltással, Leót leköröző technikával csúszkált, közben próbálta felborítani a mosdókagylót, és a kiskukát… Muszáj volt először lefotóznom, majd levideóznom, és csak utána szúrtam le, hogy mégis mit csinál… kár, hogy a hitelem a röhögéstől odavolt…

Ja, videó az oldalsávban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése