péntek, október 22

Ki a kreatívabb???


Minekutána ma Gábor úgy döntött, hogy neki tényleg a fémtálak a legkedvesebb játékai, és annak érdekében, hogy azokhoz hozzá is kéne jutni, megtanulta, hogy hogy kell kinyitni a fiókokat… 5ször vettem el tőle a tálakat, 5ször raktam vissza őket a helyükre, 5ször közöltem nyomatékosan (és egyre hangosabban) hogy „nem, Gábor, NEM!!!”, és ezt a gyerek 5ször tojta le, kénytelen voltam keményebb eszközökhöz folyamodni…. Szerintetek egy 14 hónapos gyereknek mennyi idő kell ahoz, hogy megtanulja kinyitni a hevederzárakat???

(Igen, tudom, ez nem az a kimondott biztonsági fiókzár, de amik voltak itthon, azokat már felhasználtam… és most gyors megoldás kellett, muszáj voltam kreatív lenni, így aztán előkaptam a Trunki bőrönd húzókáját…)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése