hétfő, október 11

Ma meg mozi...

T. ma hajnalban elutazott Brüsszelbe, valami Uniós konferenciára. 4kor indult a reptérre, holnap este jön majd haza. Kati már egy hete mondogatja, hogy „nyugodtan szervezz ám egész napra magadnak programot…én jól elleszek a gyerekekkel”…na, nekem ilyet nem kell kétszer mondani: leadtam D-t az oviban, utána fél kilencre mentem popsisimításra (már egész pofás, már amennyire ez a találó kifejezés), masszíroztattam, aztán fodrász (közben hazaugrottam, mert hívott a Tündi, hogy beszart a mosógép…mikor, ha nem akkor, amikor T. elutazik???? Nem csinált a gép semmit, egyszerűen leállt…mondom, az nem lehet, hogy én rossz mosógéppel várjam haza T-t, gyorsan hívtam Attilát, hogy ugyan én nem leszek itthon, de jöjjön már el, és berhelje meg a gépet… elkezdte mondani, hogy „Linduskám, szerintem a szivattyú eltömődött, nyisd már le az alját, és nézd meg…”, na, itt közbevágtam, hogy ugye nem gondolja, hogy én baszom el végleg a gépet, jöjjön már el, mégiscsak ő a férfi, én meg csak egy süsü nő… ez hatott, megígérte, hogy estére működő mosógépem lesz…lett. Az egójukra kell hatni, mindig mondtam… (nem a gép egójára gondolok)), majd műkörmös.

Miután megszépültem, hazajöttem, közben kiderült, hogy a barátnőm, akivel a délutáni programot terveztem, mégsem ér rá… mondom Katinak, hogy valszeg most már itthon maradok… nem örült, sőt… Láttam a csalódást az arcán, és amikor bement Gáborhoz, aki akkor ébredt, kérdeztem Tündét, hogy szerinte is annyira rákészült Kati a gyerekekkel töltött időre, hogy notabene már zavarok? Azt mondja, lehet, mert neki is mondta Kati, hogy milyen jó kis estéje lesz a gyerekekkel, szerinte használjam ki az alkalmat, és menjek el pl. moziba… Nekiestem a netnek, kiszúrtam egy 5kor kezdődő filmet az Arénában… mondom hát tényleg, de hülye vagyok, itt az alkalom, én meg üljek itthon? Úgyhogy elmentem mozizni. Igen, egyedül. Tök jó volt. Vettem kukót, kólát, beültem a terem közepére, és aktívan szórakoztam. (Hétmérföldes szerelem, ari kis film, bár többet vártam, de jó volt… a gáz a mozival az nekem, hogy amikor mennek az előzetesek, mindegyik jövendő filmről eldöntöm, hogy „na, majd ezt is meg kéne nézni…”, most is kiszúrtam egyet, asszem „ilyen az élet” vagy valami hasonló címe lesz, azt mindenképp látni akarom majd). Utána még egy órácskát cserkeltem a plázában, majd hazajöttem... soha rosszabb napot, mint ez a mai…

Ja, és mire hazajöttem, a mosógép működött, a gyerekek lefürdetve-megetetve… mondtam Katinak, hogy esetleg ideköltözhetne….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése