szerda, március 9

Dávidnak


Vagy négy órát töltöttem azzal (viccen kívül), hogy ide illő verset, vagy idézetet találjak a neten. De valahogy nem, és nem… vagy giccsesnek tűnt, ami Dávidhoz nem igazán illik, vagy már annyit idézték, hogy szinte elcsépelt… valami egyedit akartam, olyat, amit mintha Neki írtak volna. De nincs. Én meg nem tudok verset írni, és igazán „okos”, idézhető szöveg sem nagyon fussa tőlem…

Pedig jó lett volna valami olyasmi, amiben benne van minden. Az elmúlt négy év. Amikor még csak vártuk. Amikor kisbaba volt. Amikor járni kezdett. Amikor beszélni kezdett. Ahogy azt azóta abba sem hagyta… Ahogy néz. Ahogy alszik. Ahogy nevet. Még esetleg az is, ahogy sír, amikor megharagszik valamiért. Mert nekem azért az is kedves. De nincs.

Úgyhogy marad a „legelcsépeltebb” szöveg, amit ilyenkor mondani lehet, és aminek mondjuk megvan az az előnye, hogy szerintem mindenki, aki kimondta, halálosan komolyan gondolta…:

Drága Kisfiam! Nagyon-nagyon sok boldogságot kívánok Neked az életben, és még nagyon sok boldog születésnapot!!!!

4 megjegyzés:

  1. Húúúú tényleg...4 éve ilyenkor már izgultunk, drukkoltunk ezerrel.

    NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNUNK A NAGYFIÚNAK!

    (még benne vagyunk a 8 napban :))

    puszi

    Barbi&Zénó

    VálaszTörlés
  2. Mi már a 8 nap határát súroljuk, de jobb később, mint soha...

    Nagyon nagyon boldog szülinapot kívánunk Dávidnak!! :)

    Ui: Épp pár hete került a kezembe AZ a Marie Claire... Jót merengtem rajta, hogy már 4 éve volt... Fura!

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse így utólag is a fiatalembert :))

    VálaszTörlés
  4. Úgy mondjuk nehéz is a nyolc napban benne lenni, hogy egy héttel vagyok mindig csúszásban a bloggal :)))))
    Úgyhogy a nyolc nap itt nem számít, köszönjük!!! :)))

    VálaszTörlés