kedd, március 22

Fészbúk-2

Régen volt gyűjtemény Dájí-szövegből… bár aki a Facebookot is olvassa, annak sok újdonság nem lesz benne (sőt, semennyi, ugorjon). Én viszont azt szeretném, hogy itt is meglegyen (igen, mert akkor bekerül a könyvbe. Mindenki mindent tud.).

1.Kint játszunk a gyerekekkel. Mondom Dájínak, hogy szerintem Gábor időközben bekakált. Nekilát szaglászni, mondja: "én nem érzek semmilyen büdös szagot!". Mondom, akkor már biztos hallucinálok.
-Mit csinálsz, Anya???
-Hallucinálok...
-És az büdös?????
:))))

2. Megyünk ma a védőnőhöz, 4 éves státuszvizsgálatra. Közben D imigyen nyilatkozik:
-A védőnéni azért tud védeni, mert lerakta a vizsgát, és azóta úgy hívja magát, hogy védőnéni!!!

3. D. a Canesten reklám láttán:
-Nézd, Anya!!!! Fertőző gomba!!!!!!
:)

4. D. ma ment először úszni. Hazafelé faggatom:
-És hogy hívják a nénit, aki tartja az úszást?
-Edző!!!!

5.Eljött a jó idő, megjöttek a hangyák. Márhogy hozzánk, a lakásba. Délutáni játék: G. és D. szép egyetértésben csapkodják őket a folyosón. Tenyérrel. Elég hamar lebeszélem őket erről, hozom a kis porszívót, hogy majd én... erre D. egy falon felfelé igyekvő egyedre mutatva:
-Anya, ezt ne, ez még olyan kicsike!!!!

6. A négy éves fiam ma vacsora közben "csajszi"nak szólított... majd amikor elnevettem magam ezen, még le is szúrt:
-Anya, nem kell mindenen röhögni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése