péntek, március 11

Előkészületek


Tegnap ugye megszavaztuk, hogy a sorminta is színes legyen…nekiláttam, 2 szín már rengeteget dobott rajta… a baj az, hogy a szemem előtt már egy komplett mesefal lebeg… vagy egy hónapig nem nagyon fogok unatkozni, az ziher.

Ja, és közeleg ugye a holnap, amikorra meghívtuk a nagyikat, a papát, Dédit, húgaimat, azok gyerekeit-párjait, hogy azért partija is legyen D-nek… annyi kaját terveztem már megint, hogy ihaj, bár leszünk is rá vagy 16an…

Megen lesz sok lufi, mer’ ugye annak tavaly is nagy sikere volt, állítólag az idő is jó lesz, úgyhogy a kertbe is ki lehet majd települni…

Tegnap és ma megcsináltam a kaja túlnyomó részét, hogy holnap azért a vendégekkel is tudjak foglalkozni, ne csak a konyhában ugrándozzak egész nap. Megcsináltam a fokhagymás rákot, a bárányt megsütöttem (majd fél óra kell neki a 100 fokos sütőben, és tuti lesz), a konfitált zúza már tegnap elkészült, a köreteket nem bonyolítom túl, az most csak többféle zöldköret lesz, szintén tegnap elkészült a sütőtök-kompót, reggel még összedobom az epres-kecskesajtos salit, lesz majd a verda-torta, plusz a Bobó ígérte, hogy hoz még egy tortát, oszt’ jónapot. Éhen halni nem fogunk.

Most így utólag teszek ide válogatást a kajaképekből…szeretem kínozni az embereket :)

A nagy képen természetesen maga az ünnepelt, aki Segal Viktor legifjabb tanítványaként debütált, és naaaaaagy segítséget nyújtott nekem az előkészületeknél :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése