hétfő, március 21

Fotózkodunk- ismét (nálunk már ez is lassan hobbi...)


No, megvolt a fotózás. Én is vittem gépet, és esküszöm, próbálkoztam nem túl rossz képeket készíteni (lássuk be, fotóst munka közben fotózni több szempontból is gáz), de Bálint ígéretet tett rá, hogy nem nagyon cikizi majd a képeimet. A lényeg úgyis az, hogy az Ő képei sikerüljenek jól… Mondjuk ebben, három vele való fotózkodással a hátam mögött, már azt hiszem biztos lehetek. És ez most nem puncsolás, hanem tény. Ti is láttátok a képeket…

Főleg a legutóbbiakat, hehehehhe…

Naszóval: a hangulat jó volt, amit Bálint gépének kijelzőjén láttam, aszerint a képek is ütősek lesznek, ezen kívül nem is kell más. Sokat rötyögtünk, és aminek nagyon örültem, az az, hogy Botond sem volt feszélyezett egy pillanatig se… most meg majd várunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése