kedd, március 15

Jó idő...

Az elmúlt időszakban semmiért nem voltam olyan hálás, mint az elmúlt négy nap időjárásáért (jó, persze, ugyanez vonatkozik arra, hogy G. már egy ideje nem köhög, meg arra, hogy elkezdhetett bölcsizni, D. viszonylagos hisztimentessége, és még egy csomó minden, de valahogy hangsúlyozni akartam, hogy tényleg mennyire). Vasárnap-hétfő, plusz a mai nap gyakorlatilag kompletten a szabadban telt. A gyerekeken is látszik, hogy mennyire élvezik, hogy végre kiszabadulhattak, gyakorlatilag egy vita sincs köztük, a legnagyobb egyetértésben szórják egymásra a homokot, és lökik fel egymást a füvön, és még akkor sincs sírás, ha valamelyik ráugrik a másik fejére a trambulinon…

Klárit és Katit tegnap délután hazavitte Imre, úgyhogy most szerdáig magunk leszünk, csütörtök délelőtt viszont majd jön Zsófi meg Botomd (ők addig a Bobónál vendégesednek…kis tavaszi nyaralás), és itt lesznek hétfőig, amikor is megyünk fotózkodni. Zsófit ugyanis megleptem egy aji-fotózással Bálinthoz (aki ugye a karácsonyi képeimet csinálta), és most úgy döntöttek, hogy ideje beváltani egy nagy családi fotózásra. Időpont már Bálinttal is fixálva, remélem, senki nem betegszik le addig.

Látható, hogy az elkövetkező napok sem telnek majd eseménytelenül… én nagyon szeretem, ha így zajlik az élet….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése