péntek, december 25

Ballószögi kari (most hó és sok fotó nélkül)


Na, megvolt a ballószögi karácsony is, jó sokan voltunk, ehhez képest meglepően kevés fotót csináltam…de a lényeg ezeken is látszik: mindenki jól érezte magát, mindenki kapott jó sok aniót, rengeteget ettünk…itt jegyezném meg, hogy a képen látható kókuszos sütit az Apu csinálta. Aki ismeri őt, az tudja, hogy ez mekkora nagy szám. Finom is volt, nem csak szép, el voltunk ájulva. Ott volt a Dédi mama is, aki legalább most kibabázhatta magát, volt, hogy egyszerre két babával. Dávid szokás szerint élvezte a nyüzsit (néha kicsit túlzottan is, este kész harc volt letenni aludni…), én meg azt, hogy most nem én főztem…kinek mi jut.

A Bobó pocakja tovább nőtt, már rettenetesen izgulok, hogy hogy is lesz a szülés (néha azt hiszem, hogy még nála is jobban), meg mikor…meg hát hogy milyen lesz a baba…be is korlátozta ez a témák számát rendesen, vagy a már meglévő gyerekekről esett szó, vagy a Nándorról (ez a hivatalos neve lesz)…így van ez…

2 megjegyzés:

  1. NNNNaaaaa... most küldök egy megjegyzést :) hülye szó... ez megkétjegyzés...

    Apukád... én igazából nem ismerem... a süti biztos finom de a képeken nem ez a lényeg.... öregfaterom jut eszembe amikor először látta a lányomat... de talán még ennél is csaodálatosabb... ahogy letérdel az utódok előt...... inkább no commmmmment...

    Nándor... majd ha személyesen találkozunk... vagy priviben.. mesélek :)

    S.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Lina, h. fekete-fehérben tetted fel a képet, így egész jól nézek ki. :)) Le is szedtem magamnak. :))
    Puszillak, és Gábor remélem gyorsan meggyógyul!!

    VálaszTörlés