péntek, december 18

Karácsonyi műsor (ja és Pihe megkerülése)


Pihe tegnap megkerült.
Reggel még nem volt sehol, gondolatban már temettük, én még a fél délelőttöt az utcán töltöttem (kisbaba jól bebugyolálva végigaludta az aggódásomat), jártam a környéket, hátha, persze sehol semmi. Csináltam szórólapokat, de persze a nyomtatónk most mondta be az unalmast (jó, Tamás, tudom, csak a fekete toner, lényeg, hogy nem volt jó), így plakátolni még nem tudtam, elküldtem mélben T.nek, hogy bent nyomtassa ki, és majd ha hazaért, akkor plakátolunk …
Hálistennek erre nem volt szükség, ugyanis kora délután csöngettek, és én még mielőtt kinéztem volna, már tudtam, hogy a kutyát hozzák vissza… Úgy is volt. Ott állt az a fiatal csaj, akinek a kutyáját előző este hergelte a Pihe, és pórin hozta a mi kutyánkat. Mint elmesélte, sokáig követte őket az állatunk, majd ők hazamentek, bezárták a kertkaput, és csak reggel vették észre, hogy Pihe belógott… Azt tudta csak, hogy valahol az utcában lakhatunk (sejtette, hogy valszeg nem túl messziről megyek úgy szánkóztatni a gyereket, hogy közben egy babakocsit taszajgatok magam előtt), becsöngetett pár házba, így lelt ránk.
Ezúton is köszönjük szépen a hazaszállítást. Kedélyek megnyugodtak, de a kerítést oldalt bombabiztossá tesszük hétvégén.
Ma meg nagy esemény volt: Karácsonyi műsor az ovisok előadásában a Patakyban.
D. idén még nem szerepelt, majd jövőre, így Őt nézőnek vittük magunkkal (közben Gáborra itthon a Niki vigyázott), bár amikor Márkó is felbukkant, jelentősen csökkent az érdeklődése a műsor iránt. Inkább autóztak. Mivel ezt előre sejtettük, elég hátul ültünk le, de azért így is meghatódtunk, megmondom őszintén. Olyan aranyosak voltak a kicsik (meg a nagyobbak is), hogy még T. is törölgette a szemét… Jézus, mi lesz, ha jövőre D. is produkálja magát a színpadon????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése