szombat, január 9

D. és a házimunka


Ma Tamásnak dolgozni kellett menni, így aztán hármasban múlattuk az időt. Érdekes, hogy Dávid ilyenkor sosem hisztizik, mintha tudná-értené, hogy néha muszáj a kisbabával is foglalkozni… Bár csalok, mert ilyenkor azt néz, amit akar… addig ajánlgatom neki a különböző meséket, amíg valamire rá nem kattan. Most is, nézegettem, hogy miket vettem fel a karácsonyi műsorokból, és promóztam: akarod nézni a méhecskéset???(mézengúz), vagy a macis-teknősöset?(túl a sövényen), esetleg pingvineset? Tudod, milyen aranyosak a pingvinek, ha ropják? (táncoló talpak)… de egyikért sem volt oda…aztán észrevettem, hogy van Transformers is (itt most nem térek ki arra, hogy amikor megtudtam anno, hogy fiam lesz, rögtön az akkor agyonreklámozott transzformerek jutottak eszembe, és megfogadtam, hogy én fiam nem fog ilyen hülye robotokkal hadonászni), és mivel erősen közeledett G. etetésének időpontja, amit szerettem volna nyugiban végezni, kínomban bedobtam, hogy „hát a robotosat”? Na, erre persze rácsapott, úgyhogy elindítottuk. Nézi-nézi, egyszer csak felkiált: „úristen, mekkora tank…úristen”. Én meg majdnem eldobtam G.t a röhögéstől…. Úristen, honnan szed ilyen szavakat a gyerek??? Ja, de azért segített a baba körül is, meg a tűleveleket is Ő porszívózta össze a játékai körül… Na, eltelt a délelőtt, volt nagy alvás (szimultán aludtak a kölkök, szinte hihetetlen), majd 3 körül hívott T. hogy nemsoká jön. Na, amint ezt mondtam Dávidnak (igazigaz, azt is hozzátettem, hogy Apa hoz neki egy kis ajándékot) el sem lehetett vontatni a garázsajtóból, kijelentette: „itt megvárom Apukát”. Örült a kisautónak, amit kapott, de még ennél is nagyobb sikere volt az ablakpucolónak, merthogy T. letörölgette a sütőajtót, ezután D. elkérte a szerszámokat (folyadékot, rongyot), és bőszen takarított Ő is… majd amikor mondtam, hogy annyit spriccelt, hogy biztos befolyt a fiókba is, azt is nekiállt kirámolni. Kezébe akadt a szilikon muffinforma, amibe beleszeretett azonnal „úristen, de puha”, és kijelentette: „én alszom vele, viszem ágyamba, jó puha”… lehet, hogy kéne neki egy puha alvóállat?????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése