hétfő, január 18

Placcs


Még semmi… Bobót hívom reggel (Dávid már kint nézi a vakondot, ovi előtt 2 részt nyomunk le általában, ez már amolyan reggeli rituálé: ébredt, fogja a takarót, kakóját, kivonul a fotelhez, beletelepszik, közli, hogy „vakonot kéne nézni”, és öltözésig elvan…jó szokás, nekem tetszik), hogy hogy van, mondja, hogy fájdogál kicsit, kérdem: nagyon fáj? D. erre felpattan a fotelből, és aggódva kérdi: „Kinek fáj? Mi fáj? Kell puszit adni neki…”, úgyhogy belekezdtem egy kiselőadásba a kisbabákról, hogy pocakból jönnek ki, és hogy gábor is a pocakomban volt, és a Bóbinak is van egy kisbabája a pocakjában, és nemsokára megszületik, erre megsimogatja a saját kis hasát, és közli: „nekem is van baba a pocakomban”…. Majdnem megzabáltam, olyan aranyos volt.

Napközben jött Tündi takarítani, én meg csak tengtem-lengtem, Gábor viszont nagyon élt: rákot játszik. Ugye Ő nagyon utál hason lenni, úgyhogy a mászást is háton fekve kezdte el, egész sokat tud haladni…a bal alsó képen látható, hogy milyen messze jutott a játszószőnyegétől…. Egyébként hasra is tud fordulni, csak akkor rögtön reklamál, hogy ki volt az a galád, aki őt megfordította, hisz’ tudnunk kell, hogy utál hason lenni…

Ja, és a képen szerepel még a legújabb szerzeményem, Placcs. Vele alszom a múlt hét óta. Még tavaly láttam a neten, és ettől a cégtől rendeltük meg az irodai srácok összes kariajándékát még decemberben, és kapva-kaptam az alkalmon, hogy egy Placcsot is hozzátegyek a listához…Sajnos ímélfordultával kiderült, hogy az összes Placcs elfogyott, majd csak az új évben lesz…. Az ímélnek egyébként pont olyan stílusa volt, mint amit egy ilyen cégtől vár az ember, halál jópofán írt a srác, aláírás: Repülő Majom.

Na, hasonló stílusban fejeztem ki sajnálatomat, amivel elértem, hogy a számlázással kapcsolatosan felmerült kérdés miatt már nem is írtak, hanem Majom személyesen felhívott… Kedélyesen elbeszélgettünk, 5 perc után megbeszéltük, hogy hasonlóan aberrált lelkek vagyunk, és komoly ígéretet tett rá, hogy amint lesz Placcs, én leszek az első, aki kap.

Múlt héten csöngött a mobilom (igen, akkor is azt hittem, hogy szülni megyünk), felkaptam, Majom hívott, hogy van Placcs, postaköltség nélkül, sürgősséggel elküldi, ha még igényt tartok rá. Mondtam, hogy tavaly óta sem lettem okosabb, és szükségem van egy személyemet jól jellemző kabalára, úgyhogy kéremszépen….mostan boldogok vagyunk együtt. (Márhogy Placcsal, Tamást azért nem cseréltem le Majomra…). Majd lefotózom úgy is, hogy kilóg a bele (amit praktikusan, az oldalán elhelyezett cipzáros zsebbe lehet napközbenre visszagyömöszölni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése