szombat, augusztus 8

Jelentés otthonról

Az első itthon töltött éjszaka úgy döntöttem, hogy hagyom a jóanyámat pihenni, és tényleg csak vészhelyzet esetén visítok. Éjjel háromkor döntöttem úgy, hogymostmár legyen kaja, különben nem állok jót magamért! Kész szerencse, hogy Dávid csak alig több, mint két évvel idősebb nálam, így Anya még viszonylag rutinos az éjszakai műszakot illetően.

Bááár: ma mesélte Apának (én úgy tettem, mint aki alszik, de csak a szememet csuktam be, a fülem nyitva tartottam), hogy mi volt utőlsó előtti éjszaka a kórházban: ugyebár a szemem egy kicsit csipásodik, Anya megmutatta a gyerekorvosnak, aki mondta, hogy kamillával le kell majd törölgetni pelenkázáskor, aztán csöpizni bele gyógyszer. Hoztak is 10 perc múlva a szobánkba kamillát is, meg szemcseppet is, így aztán evés előtt a sorrend: kamillás gézzel szem letöröl, csöppent, pelenka leszed, popsi pospitörlővel letöröl, köldök alkoholos gézzel letöröl, púderez, popsit krémez, pelust felad, öltöztet, etet… Megjegyezhető a sorrend könnyen, szerintem nem bonyolult, Anyának is ment elsőre… De nem éjjel kettőkor!!!! Csórikám kitántorgott az ágyból, valami rémlett neki holmi sorrendről, felkapta a gézt, az alkoholt, rálocsolta, majd 10 centire a szememtől hirtelen ledermedt… Látnotok kellett volna!!! Egyből felébredt ám! Kicsit én is besz%*+!tam, megmondom őszintén, de hálistennek időben kapcsolt, és nem törölte ki a szememet a helyéről…a kakát meg amúgy is le kellett törölni, a mennyiség ebben az esetben irreleváns…

Ja, és persze rögtön a szavamat is vette, hogy erről nem beszélünk senkinek…erre Ő az első, aki fülem hallatára kiadja a közös titkunkat… mindegy, nem nekem ciki.

Most éjjel nem voltam közvetlen veszélyben egyszer sem, viszont kaptam enni amikor kértem, így aztán napközben is csak minimális igényt támasztottam a család felé, többnyire a kis pihenőszékemben alukáltam, ebéd után meg a bölcsőmben. Közben a kertben zajlott az élet: bátyó segített Apának meg a Nagyinak összegereblyézni a száraz füvet, meg locsolni (ebben a kutya is tevékenyen részt vett, bár a tevékenysége jobbára abból állt, hogy próbálta elinni a virágok elöl a vizet... nem tudom,miért tetszett az a víz neki jobban, mint ami a táljában volt...lehet, hogy a jól kieresztett hideg vizet szereti, nem pedig az állottat???), majd fürdött Apával a medencében. Ja, és estére Apa készített vacsit: négyórás sült csirkét tálalt Anyának meg a Nagyinak, spenóttal, (a nokedlit elhagyta, mert úgy már sok lett volna, így legalább majdnem az egész pipi elfogyott) amiből remélhetőleg tej formájában majd én is kapok…felhívom a figyelmet a csirke hóna alól kiálló rozmaringágacskára... szerintem az étel neve nyugodtan lehetne "csirke lázmérősen" is...

/g./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése