szerda, augusztus 12

Köldököm eldobom!


Ma két olyan esemény is volt, ami életemben először történt meg velem: az első a séta volt állítólag ebben még többször lesz részem. Bár ha úgy nézzük, hogy ÉLETEM ELSŐ SÉTÁJA, akkor ilyen se lesz többször… Nagyon jó volt, Anya szerint ez az egyetlen előnye annak, hogy „nyári baba” vagyok, hogy nem kell különösebben aggódni, hogy esetleg megfázok, vagy valami (kicsit szenved a melegtől, állítása szerint a hülye hormonok nála klimaxot okoznak, izzad, mint a ló, meg ilyes… de én tudom, hogy nem bánná ezt, ha mehetne a medencébe… de nem mehet. Mondjuk én se, így jólesik, hogy van, aki velem szolidál… Nekem se kéjmámor nézni, ahogy Dávid apával ugrál a vízben…. Ja, hogy én még nem tudok ugrálni??? Részletkérdés.). Szóval felkerekedtünk, és sétálni indultunk.

Dávid mondjuk motorral jött, de mivel a motor lábbal hajtós, így is fárasztó azért, így mire a célul kitűzött fagyizóhoz értünk, elég kiéhezve vetette rá magát a fagyijára (aztán meg Anyáéra és a Mamáéra is).

A délután viszonylag eseménytelen volt, én hepázgattam a kisszékemben, Anya kornyadozott a kanapén, a Mama meg gyerekmunkára fogta a Bátyót…szép sors vár itt rám is, azt gyanítom, bár úgy tűnt, hogy Bátyó nem is bánja annyira a porszívózást. Fura gyerek.

Este meg megvolt a második első élmény: leesett a köldököm. Kicsit aggódtam, hogy ezt majd követi a fülem, esetleg a karom, nemesb részeimről nem is beszélve, de Anya megnyugtatott, hogy a többi részemet megtarthatom, és ez igenis nagy dolog, legyek magamra büszke, szépen elpotyogtatattam.. Hát, ugyan nem én alkoholoztam meg hintőporoztam magamnak, de ha tényleg rajtam múlt, hogy ilyen hamar túlestünk ezen, akkor oké, büszke vagyok. A Mama is büszke lehet magára egyébként, mert viszonylag hamar megfejtette a patentos rugimat, ami nem egyszerű…ez a fajta ugyanis az oldalán is patentokkal záródik, elég cselesen lehet fel- illetve levenni… 50-56os a méretezése, Anya az uccsó pillanatban beszerzett pár ilyen darabot, mert valahogy a Dávidból kiindulva nem bízott benne, hogy leszek én akkora, hogy a sima 56os ne lötyögjön rajtam.. Jól sejtette. Lötyög. Ez a csíkos is 56os, oszt’ háromszor van feltűrve az ujja…mindegy, majd belenövök. Állítólag ki is fogom nőni nemsokára. Azért ezügyben még szkeptikus vagyok kicsit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése