szerda, augusztus 26

A szerencse fia


Tegnap ugye már látszott, hogy a Dávid egyre jobban ki van békülve a kisbabával, gondoltam, fokozom ezt egy kicsit, és eltöltünk egy kis időt kettesben is, így a Nagyira hagytuk Gábort, és elmentünk egy jó nagy sétára. Útközben beugrottunk a lottózóba, merthogy úgy láttam, hogy lett egy kettesem az egyik szelvénnyel (múlt héten megint megjátszottam az Anyuval előző héten vett szelvényeket, mivel nem volt ötös megint, és most megfogadtam, hogy amíg nem lesz, addig legalább esélyt adok a dolgoknak), és amikor a csaj betette ellenőrzésre a fecnimet, kiderült, hogy nem egy, hanem 2 kettesem lett… szerintem ahoz képest, hogy az elmúlt jópár évben ez volt a második alkalom, hogy lottót vettem, nem is rossz… Közben D. nagyon kapálózott a szelvényekért, így mondtam Neki, hogy válasszon egy kaparóst (na, ha egyszer játékszenvedélye lesz, legalább rámkenheti), kapott egy érmét („pém”), és kapart, mintha mindig is ezt csinálta volna… és nyert! Nem sokat, 300 Ft-ot, de ki a kicsit nem becsüli, ugye…Ki az, aki elmondhatja még magáról, hogy már az első kaparósával nyert???
Miután így degeszre kerestük magunkat, még egy jó nagyot sétáltunk, meg hintáztunk a játszón, aztán azt vettem észre, hogy már kérdezte D., hogy „tecsó hó van?”, ami azért újabb nagy lépés… Örülök, hogy így megszerette a babát. Délután, amikor Klári üvegből etette, abba még be is segített! (Anyatejet kap a kicsi csak és kizárólag egyenlőre, de van amikor az előzőleg eltettből kell egy kicsi pótlást még adni, mert a szopihoz épp vagy türelmetlen, vagy még nem értem utol magam… A Dáviddal is így volt anno, ugyanolyan szépen evett üvegből is, mint ciciből, ami sztem nagyon hasznos tud lenni… Nem hiszek abban, hogy ha üvegből eszik, akkor leszokik a szopásról, szerintem csak megfelelő minőségű cumit kell venni, választék azért van bőven. Én nem vagyok az a bárhol-bármikor nyilvánosan szoptatós fajta, azért ha a bevásárlás közepén jön rá majd G-re a nagy étvágy, jó lesz, hogy van mihez nyúlni).
Ma Apu meg a Mama is beugrottak egy kis babázásra, Dávidot elvitték a játszótérre pár órára, meg megtutujgatták a picit is, aztán délután meg a kertben voltunk, most már G.-t is bátran kirakom hosszabb időre is akár, elvan hason is, meg hanyatt is, közben Dáviddal bátran úszkálhatunk, majd amikor az apja hazaért, akkor elugrottunk virágföldért meg egyebekért a Praktikerbe, és beszereztünk egy új zuhanyrózsát, ami Dávidnál osztatlan sikert aratott. A fej azt tudja, hogy amikor jön a víz, akkor a hőmérséklettől függően világít: hideg víznél kéken, közepesnél zölden, meleg víz esetén pirosan, és ha forró a víz, akkor még villog is… egy darabig nem kell majd szórakoztatni Dávidot fürdetésnél, az tuti, ezzel ellesz…
Ja, és ma megvolt az első Apa általi kisbabafürdetés is, fotó mellékelve.

1 megjegyzés:

  1. Most fürdette először??? nem semmi... hogy bírta ki ezidáig?

    Én nem engedtem mást oda :) (igaz most is iszom a levét mert három gyerek esti fürdetése - még ha félig önállóak is - nem semmi)

    VálaszTörlés