hétfő, július 12

CD

Vigyázat, kicsit nyálas leszek… de ma megint olyan dolog történt, ami bizonyítja nekem, hogy mi miért vagyunk jó páros T-vel. Tegnap amikor este mentem fürdeni, volt valami riport a Tabánival, akinek nagyon csípem a hangját, és el is méláztam rajta, hogy amikor majd rendelek könyveket szerdán, el ne felejtsem megnézni, hogy van-é már Cd-je a srácnak, merthogy jó volna…aztán persze elfelejtettem megnézni.
Ma Tamás mondta, hogy későn jön, mert megy a Tér-film-zene fesztivál megnyitójára, így aztán lefürdettem Gábort, és nagy nyugiban néztem a barátok köztöt, amiben az egyik legnagyobb konfliktus az volt, hogy az egyik kiscsaj mééér is nem kap ajándékot a srácától, legalább egy cd-t… Röhögtem magamban, hogy ha hazajön T, majd én is mondom neki affektálva, hogy „még egy cd-t se hoztál??? Fontos vagyok én neked egyáltalán???”…micsoda problémák…
Na, aztán fél tízkor szólt T., hogy most már mindjárt itthon van, ki is mentem elé a garázsba, kiszált, majd közölte, hogy hozott nekem valamit, és a kezembe nyomta a Tabáni új cd-jét….
Komolyan, mintha a gondolataimat is…nem???

1 megjegyzés: