szerda, július 28

Lánc, lánc, eszterlánc


A program nagyjából a tegnapi, bár az este módosult kicsit, ugyanis Cicuka meg akart lepni engem egy szép smukkal, és mikor erről az utazási irodás csaj tudomást szerzett, ajánlott egy üzletet, hogy oda menjünk. Két éve ugyanígy igen jó áron vettünk nagyon szép láncot nekem, jó áron, így éltünk a lehetőséggel… 6ra kocsi jött értünk (függönyös ablakú Merci limuzin…itt már éreztem, hogy ma nem lesz mákom…), elvitt Antalyába, jött velünk a másik lány az utazási irodából, hogy segítsen tolmácsolni. Na, bementünk egy üzletbe, a tulaj lelkesen pakolta rám a cuccokat, mondta, semminek ne nézzük az árát, csak mondjuk meg, melyik tetszik (én igazából arany láncot akartam volna, meg ugyanolyan karkötőt)…volt karkötő, ami tetszett, ahoz nem volt lánc. Erre mondta T. hogy most legyen akkor szép karkötő… ugyanaz a kettő tetszett mindkettőnknek, csak az volt a gond, hogy mindegyikben túl sok volt a gyémánt… Nagyon alkalmi darabok voltak, és igazából láttam Tamáson, hogy valóban szépnek látja őket, de hát én „mindennaposat” akartam… arról nem is beszélve, hogy a nekem jobban tetszőben voltak fekete csillogós kövek is…rákérdeztem, mondták, igen, fekete gyémánt… hát, olyan volt az ára is… alku után is 4500 euro…na neeeee….

Aztán a tulaj előbányászott egy nagyon szép karkötőt, amit T. meg is vett volna nekem, de drágálltam…szóval annyira nem tetszett, mint amennyibe került (mert persze kövek ebben is voltak dögivel)… Az ürge felajánlotta, hogy 2 nap alatt legyártja hozzá a nyakláncot is…adott árajánlatot, nemkevésről…mondtuk, meggondoljuk… de ennyit őszintén szólva sajnáltunk érte (főleg én…komolyan, életemben először ágáltam ékszer ellen). Szóval betudtuk a dolgot kirándulásnak.

Teszek még most fotókat a tegnap esti játékteremről, a mai merülésünkről Dájíval, és az egyik szállóbeli butik kínálatáról…csuda rucik lógnak ottan… de persze MIND 36-os méretű…

Mondjuk, azért nem igazán tudom, hogy ezt a párducos ümögöt pontosan hova is venném fel, de nagyon tetszik (D. is teljesen ráfagyott).

És igen, tudom, hogy becsillog a vaku, de bénák vagyunk, sorry…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése