hétfő, július 5

G. beteg- és a következmények


Hátszóval: G. megint lebetegedett a hétvégén…újra láz, dokival egyeztettem telefonon, antibiotikumot elkezdtem adni, és mivel a doki már szabin van még két hétig, a helyettesítő dokinőhöz vittem el ma, aki megállapította, hogy egy újabb vírus, ezúttal a torkára ment rá, tök piros, ajánlott egy másik gyógyszert, azt el is kezdtem adni…. A gond ugye az, hogy 26-án mennénk Törökországba, mégpedig úgy, hogy Gábor nem jönne velünk, hanem levinnénk Földvárra, ahol Kati lenne vele, amíg mi nyaralunk. De hát így hogy? Ha addig megen elkap valamit…. Így hát az a családi döntés született, hogy szerdán T. elviszi Dávidot a Klárihoz Földvárra, hogy a nyaralásig ott legyen, ne menjen oviba, én meg karanténba zárom itthon a kisbabát, és kikezelem minden szarból. Ezt a döntésünket mondjuk ma a doktornő is megtámogatta, így a lelkiismeretfurdalásom is a minimumra csökkent… meghát azért rossz dolga ugye nincs a Nagyinál D.-nek (sőt), nincs is arról szó, hogy ne akarna menni (sőt), és hát utána Törökországba meg G-t nem visszük, egész héten majd őt lehet tutujgatni. Ja, és ha már D.-ről beszélünk: íme, a mai műve. Ovi után még sétáltunk egy nagyot, majdnem negyed hét volt, mire hazaértünk, és az én drága fiamnak ezt sikerült fél hétig cselekednie. MINDEN játékot leszedett a polcról, és halomba szórta… de hálistennek Apa nagyon nyugodtan, kategorikusan már az első játék lehajítása után közölte, hogy „oké, fiam, csináld, de te fogod visszarakni az összeset”, így én megnyugodtam, hogy most tán nem nekem kell majd veszekedni, és rájuk hagytam. Na, D. közölte, hogy jó, majd mindent lehajigált, és mint aki jól végezte dolgát, elindult fürdeni….. Nyugi, T. határozott maradt, D. csak fél 8kor ülhetett a kádba (addig tartott a pakolás….). Szerintem egy darabig rend lesz a nappaliban….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése