szerda, január 12

Cumisüvegek


Este melegítem G. tápijához a vizet, mellette Dájí kakaóját (senkit ne zavarjon össze a lötty színe, még mindig a vaníliás szójatejet hívja kakaónak… és igen, este szeret cumisüvegből inni…): D. nézi, és visong: „anya!!! Nézd! Fogócskáznak!!!! Mingyárt’ elkapjaaaaa!”

Egyébként, ha már szóba jött: furcsa, hogy D. ennyire ragaszkodik ehhez az esti cumisüveg-szeánszhoz… cumizni soha nem cumizott egyik gyerekem se (nem, nem arról van szó, hogy nem kaptak, én felajánlottam a lehetőséget mindkettőnek - sokszor próbáltam betömni vele a szájukat, és higgyétek el, minden létező márkát kipróbáltam…-, de mindig megvetően kiköpték.), de ez az esti cumisüveg, ez kell. Sőt, hétvégén a délutáni alváshoz is kell neki.

Annak idején, amikor tavaly szeptemberben elkezdte a bölcsi-ovit, akkor kicsit aggódtam is, mert ott nem szívesen adtak nekik alváshoz… mondom, úristen, nem fog elaludni… DE. Egyszer kérte a „kakót”, mondták neki, hogy ez ovi, itt nincs, azóta nem kéri… De próbálnám meg én elvenni… Jó, nyilván látja, hogy G. kap, akkor ő miért ne kapna…. Úgy vagyok vele, hogy sok kárt nem okoz, majd középsősen csak nem csinálja már…

Valami tipp valakitől?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése