kedd, január 11

Ki mit visz az oviba?


Karácsonyra nem csak a fotókat kapta T., hanem poénos ajiként kapott 2 „plüssállatot” is…

Annakidején, amikor nekem meglett Placcs, és társai (a döglött sünöm, ugyebár, a mosómedvével, meg a nyúllal), T. szétcikizte az agyamat, úgyhogy nagyon örültem, amikor az egyik webshopban találtam neki való plüssöket… konkrétan plüss agy- és idegsejtet.

Karikor volt is nagy sikerem vele, jókat rötyögtünk, mondtam, vigye be az irodába, vagy dugja a táskájába, aztán már jöhet bármi, van plusz idegsejtje, agysejtje…

Igenám, de Dájí közben beleszeretett az idegsejtbe, úgyhogy azzal is alszik, és ma reggel kijelentette, hogy viszi magával az oviba… Nem mondom, volt sikere rendesen, az óvónők sztem azt hitték, hogy már mindent láttak, amit csak egy gyerek bevihet magával az oviba, kistakaró, kisautó, cápák, sárkánytojások, anya kendője, akármi… nade idegsejt?????

Hiába, no, haladunk a korral…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése