szombat, július 26

Green Kanyon és Oroszlánkirály

No, tegnap csak az maradt el, hogy amikor délután sétáltunk a Nagyival a parton, akkor az egyik őrbódénál láttunk egy kiscicát, aki nagyon barátságos volt! A Nagyi rögtön szólt Apáéknak, hogy jöjjenek ők is megnézni, hogy hogyan idomítom a cicát. Nagy sikerem volt az állattal, rögtön rá tudtam venni egy kis játékra… Apáék megállapították, hogy most már biztos, hogy kell nekem egy kutya (vagy macska, vagy leguán, vagy kígyó, vagy legalább egy marok lepke, és ezek közül Ők is a kutyával tudnának tán a legjobban megbarátkozni… nem tud valaki véletlenül egy eladó bolognese kiskutyát?). Így hát már ezért is megérte.

Ma meg a Nagyival kettesben maradtunk a szállodában, mert Anya meg Apa elmentek a Green Kanyonba kirándulni. Gondolkodtak rajta, hogy menjünk együtt, de mivel egész napos programról van szó, úgy döntöttek, hogy nekem talán jobban bejön a szálloda, és annak az összes szolgáltatása. Én is egyetértettem ebben, így kettesben mentek kirándulni. Állítlag nagyon szép helyen voltak, hajókáztak egész nap, meg a sziklafalon épült étteremben ebédeltek, sőt, Apa még fürdött is a szép zöld vízben. Még társaságuk is volt, ugyanis a Feri bácsi és az Ági néni is mentek a kirándulásra (Ők is a mi szállodánkban nyaralnak), és nagyon jól elbeszélgettek egész nap. Estére aztán visszajöttek mindannyian a szállodába, ami már csak azért is szerencsés volt, merthogy ma volt a gálaest. Bedobtak takarításkor egy kis színes lapot, amin az volt, hogy ma lehetőség szerint mindenki fekete-fehér cuccban menjen vacsizni. Én ezt először nem is értettem, de aztán sejtettem, hogy nagy felhajtás lesz, merthogy a szokásos fotósok is lelkesebbek voltak (úgy működnek, mint a paparazzik, néha előugranak a bokorból, mindenkit rávesznek a pózolásra, és aztán a kész képeket meg lehet nézni, és meg lehet venni), és még egy csomó mesefigura is ott lézengett, akikkel lehetett együtt fotózkodni. Mi is beálltunk persze, bár a szivacs elég rámenős volt, kicsit túlzottan megölelgette Anyát, de sebaj. Aztán bementünk az étterembe, és nagyon tetszett, hogy most az is fekete-fehérrel van megterítve! A pincérek is úgy voltak felöltözve (általában hawaii mintás ingben nyomják), a kaja is még extrább volt, mint egyébkor (pedig arra eddig sem volt panasz), bár a rákot azért passzoltam. Szóval, nagyon szép este volt, na! Aztán Anya fektetett le engem, 9kor meg a Nagyi váltotta az ágyam mellett, mert a színpadon meg az Oroszlánkirályt adták ma, és hát ismerjük Anya vonzódását a zenés darabokjoz… Hát, egy szava nem lehetett, nagyon jó volt!Most az egyszer Anya még asztalt is foglalt maguknak (meg a Feri bácsiéknak) vacsi után egy újsággal, meg a kistáskájával, mondta, hogy általában nagyon utálja az ilyet, de az Oroszlánkirály az mégiscsak Oroszlánkirály!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése