péntek, július 18

A kicsi kocsim

Anya a nagy pakolásban már nem is nagyon tudja, hogy mivel kössön le engem, mert egyfolytában a bőröndökbe szeretnék bejutni… Most őszintén, mi ezen a csodálkoznivaló? De annyit legalább elértem vele, hogy hódolhatok a másik szenvedélyemnek, konkrétan az autózásnak. Eddig például a mellékelt képen látható kisautó (egy igazi Jaguár) a vitrinben foglalt helyet, és nekem meg csak nézni volt szabad, de most már ezt is megkaptam, és legalább fél órát tologattam a nappaliban, meg a folyosón, és berregtem vele. Imádom a kocsikat! Aztán délután megtaláltuk az igazi nekem való verdát! Elmentünk ugyanis a Müllerbe, hogy feltankoljuk a tea- és bébiétel készletünket az útra, és otan jó kis gyerekjátékokat is lehet kapni, én meg kiböktem egy nagyon szép piros autót, amihez nekem már nem is kell külön berregni, ugyanis van neki egy távírányítója, amit ha nyomkodok, akkor a kicsikocsi ezerrel megy előre, hátra, meg körbe-körbe! Apa először kicsit drágálta, és megpróbálta a figyelmemet elterelni, és egy vacak műanyag dömpert nyomkodott a kezembe, hogy nézzem meg, az is piros, meg mennyivel nagyobb, de én nem hagytam magam, a dömpert egyszerűen kivágtam a bevásárlókosárból, így végül nekem lett igazam, és megvettük Kicsikocsit. Otthon aztán őrült autózás vette kezdetét, sőt, amikor ma megjött a Vira Mama, Neki is megmutattatm, hogy milyen járgányom van. A Mama meg egy szép könyvet hozott nekem, amiből aztán egy csomót olvasgattunk (nem is tudom, nekem tetszettek-e jobban a benne levő versek, vagy a Mamának), Anya meg nekiállt tortát sütni, merthogy holnap megyünk megünnepelni a Bóbita fennállásának 30. évfordulóját, és Anya az ajándék mellé a sütit szánja kísérőnek. Ja, és még este még egy nagy játszás volt, ezúttal Anya meg Apa meg Mama játszottak, mert a bevásárlótúrán beszereztük a legújabb WII kiegészítőt is, amivel lehet otthon síugrást, meg aerobikot, meg ógát, meg hullahoppot játszani… Én félálomban hallottam a nagy vihogást a szobámban, na gondoltam, épp most röhögnek Apán, aki tekeri a derekát őrült módon, hogy kenterbe verje Anyát hullahoppban.. És meg is fogadtam magamban, hogy hamar meg fogom én azt a játékot tanulni, és majd jól mindenkit legyőzök!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése