hétfő, július 7

Nyaralás part.1.

Tegnap még kihasználtuk a szálloda adta lehetőségeket: hogy Apa nyugodtan tudjon aludni, lementünk Anyával a partra, a tegnapi kiflimaradékommal megetettük a kacsákat, aztán próbáltam csatlakozni a gyerekekhez a homokozóban. Olyan furán beszéltek, Anya szerint németül, de azért megértettük egymást… hamar felfogták, hogy én szeretném szétrombolni azt a várat, amit ők építettek, és erősen próbáltak róla lebeszélni. Anya is levetette magát s homokozóba, és épített nekem egy buckát, hogy azt romboljam, de hát… tudjátok, a szomszéd vára mindig szebb, és nagyobb kihívás! Amikor Apa is felkelt, hagytam a várazást a fenébe, és inkább elmentünk reggelizni. Ettem egy csomó rántottát, meg virslit, és így jóllakva vágtunk neki az újabb körnek az élménymedencében. Közben Anya a szobába is felszaladt, összepakolta a cuccokat, merthogy 10-kor ki kellett jelentkezni, de hálistennek még a szállodát nem kellett rögtön elhagyni, így még az óriáscsúszdát is kipróbálhattam. Először Apa próbált meg lehozni az ölében, de nem csúszott a fürdőgatyája eléggé, így a nézők nagy derültségére úgy sétáltunk le a csúszdán. Aztán Anyával jöttem le, és az nagyon jó volt, jó gyorsan siklottunk, én meg hangosan nevetgéltem közben! Kár, hogy közben lemerült a fényképezőgépünk…de majd Törökországban! Ott állítólag egy csomó ilyen nagy csúszda lesz! Namajd! Meglátjátok! Aztán, miután már a csúszkálásból is elegünk lett, visszajöttünk a Nagyihoz Balatonföldvárra. Itt már várt a Kati is (Klári nagyi húga, tudjátok), és egész délután a kertben játszottunk. Pénteken, amikor az Auchanban jártunk, vettünk nekem egy „rokodilt” (krokodil alakú medencét a kertbe). Ma reggel, amikor felkeltem, Apa már készülődött, mert Pestre kellett mennie egy tárgyalást elintézni, Anya meg lement egyet úszni a Balcsiba. Miután visszajött, felfújta nekem Rokodilt, így vártuk haza Apát, hepázva a langyos vízben. Apa megérkezett, ledobálta a vasalt nadrágját, meg az ingét, fürdőruhára vedlett, és lementünk a Balcsihoz. A víz nagyon jó volt, csak fújt a szél, így a fürdést hamar felváltotta a parton való rohangálás. A fejembe csaptam Apa sapiját, és így futkoztam a parton, nem kis tetszést aratva… Tetszik nekem ez a nyaralás dolog!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése