péntek, július 25

A tojás áldásos hatásai

Az igazság az, hogy a tegnapi napról készült képeket Anya eltüntette, így csak nekem hihettek, a szemeteknek nem… (de azért beszúrok ide is két mai képet, hogy ne csak a duma legyen, mindkettő magáért beszél úgyis, ezekről írni már nem is nagyon kell). Nagyon jó nap volt pedig az is, a már bevált menetrendet követve délelőtt csúszdapark, délután tengerpart, és mivel a Nagyi látta előző nap, hogy Apáék mennyire élvezték a jetskyzést, este kitalálta, hogy meglepi őket, és befizet nekik egy újabb kört. Anyáék nagyon örültek, egy percig nem tiltakoztak, hanem azonnal elrohantak a pénzzel, hogy üldözzék még egy kicsit egymást a tengeren. Na, erről nincs meg a fotó, de sebaj. Aztán amíg én délután aludtam a Nagyival, Anya elment sétálni a parton, hogy szedjen nekem pár szép fehér kagylót, és még egy ingyen masszást is leakasztott egy lelkes amatőr helybeli masszőrtől, akit le is fotózott a kisteknősével együtt…na, ez sincs meg. Ja, és este meg Apa a Nagyival ment be a városba, én már nem vállaltam az utat, mert kidöglöttem a sok homokvár-rombolásban, Anya meg mondta, hogy menjenek csak, neki van jó könyve… Én aludtam, Anya olvasott, aztán egy idő után meg aggódott, hogy hol vannak már Apáék, mert azt mondták, hogy azért 10 körül megjönnek… Na, 11 előtt estek be, éktelen röhögések közepette, és elmesélték, hogy a Nagyi kalandra vágyott, így nem a sima taxival akartak hazajönni, hanem a turisták által közkedvelt gyűjtőtaxival (ez egy traktor, ami mögé kiskocsik vannak kötve, és az ember csak leintheti az út mellett őket, és beviszi őket a városba 50 eurocentért…a bolondnak is megéri). Igenám, de az egy dolog, hogy a városba BE bemegy, de onnan KI több úton jöhet…azt egyeztetni kellett volna! Apáék meg csak felszálltak, nézelődtek, egy idő után (amikor már a másik városba is átértek, akkor) kérdezték meg, hogy az Ali Beyhez nem megy ez a járat? A sofőr nagyon röhögött, és először azt tanácsolta, hogy aludjanak emebben a városban, majd miután ez nem aratott zajos sikert, visszavitte őket Belekbe… és akkor hazajöttek sima taxival. De legalább megvolt a kaland! Meg a nagy röhögések….

Ma meg azt hiszem, hogy kezd rajtam látszani a mindennapi rántotta hatása! Mondta ugyan már Apa, hogy a tojás növeli a férfiasságot, nade hogy ennyire!!!! A csúszdaparkban egyszerűen lecsaptak rám a nők! Először is Delilah, aki ugyan jóval idősebb volt nálam, de legalább leért a lába a vízben, aztán meg a helyes kis Ela, aki viszont zsenge kora ellenére meglehetősen rámenős volt, és egyszerűen kivette a kezemet Anya kezéből, és táncra perdült velem (még az Anyuja is meglepődött, az enyém nemkülönben). Úgyhogy lehet ezekben a házipraktikákban valami!!! Fiúk, egyetek sok tojást! Még volt más is, de azt majd leírom holnap, mer’ már fáradt vagyok…Pupu!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése