szombat, szeptember 20

Ágiék esküvője

Ma reggeli után Apa jött értünk, összepakoltuk az összes cuccot, és hazajöttünk. De igy sem maradtam nagyszülő nélkül, merthogy 5 perccel utánnunk megérkezett a Klári Nagyi is, hogy ma este Ő vigyázzon rám, merthogy ma van az Ágiék esküvője, amire engem ugyan meghívtak, de Anya szerint jobb, ha én nem veszek rajta részt. Most egy kicsit át is adom a szót Anyának, mert ezt Ő jobban el tudja mesélni (egyébként meg Luca blogján láttam, hogy néha az anyuja is szót kap, és ez azért megfontolandó… Mégse mesélhetem el én az Ő élményeit, nem? Tehát a blogom további részében én is majd néha átadom a stafétabotot, de itt jegyezném meg, hogy nem tetszik a stílusa, csak szóljatok, és akkor visszaveszem azonnal).

Szóval ma van Ágiék nagy napja. Hálistennek a bébiszitter kérdéssel nem kell foglalkoznom, mert a Tamás anyuja (mint már eddig is látszott) szívesen kisegít minket a hasonló helyzetekben (de jó, hogy már nyugdíjas… néha nagy sz***ban lennék, az tuti). Jött is lelkesen, úgyhogy nyugodtan össze tudtuk magunkat kapni, és tényleg minimális késéssel megérkeztünk az esküvőre (csak a kikérést késtük le), illetőleg a lányos házhoz, innen ment a menet először a polgármesteri hivatalba, azután meg a templomba. A templomi szertartás gyönyörű volt, nagyon szép volt a beszéd is, így még erősen nem vallásos létemre is megérintett a dolog. Volt vőfély is, méghozzá nagyon profi: a teplomból kijövet már adta is a vendégek kezébe a riszt, meg rózsaszirmokat, lehetett dobálni az ifjú párt, meg volt fafűrészelés, tányértörés, menyasszonytánc, tehát igazi lakodalom kerekedett. Ági nagyon szép volt, és mind a kettejükön látszott, hogy igazán boldogok. Az is jó volt, hogy még egy kolleganőnk ott volt az esküvőn (Ági nekem munkatársam volt, amíg dolgoztam, after babec), a férje Tamáshoz hasonlóan informatikus, úgyhogy beszélgetőpartnerben sem volt hiány. A kaja nagyon jó volt, a zene dettó, a terem gyönyörű, így hajnali fél háromkor értünk csak haza, mert nem akaródzott elindulni előbb. Köszönjük a meghívást még egyszer, és sok-sok boldogságot!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése