péntek, szeptember 5

Anya rittyent

Ma reggel Anya is elment Apával, mondván, hogy elmegy egy kicsit �szépülni�. Mi a Nagyival az egész délelőttöt a kertben töltöttük, a Nagyi gazolt, én meg kergettem a csigákat (mielőtt �huss, elszaladnak�), meg néztem a méheket (tudom, nem szabad megmarkolni! Szegény Nagyit folyton megcsípik újabban, és tök bedagad neki tőle a keze, így én inkább tényleg csak távolról nézem őket). Anya kora délután ért haza, nem sokkal később jött Apa is, hogy időre kirittyenthessék magukat, valamint beállított a Dédi a Papával, hogy egy kicsit elvigyenek engem a játszótérre. A Papának ugyanis Pesten volt dolga, és ilyenkor azért mindig igyekszik úgy megoldani, hogy egy kis időt együtt tölthessünk. Több mint két órát voltunk a játszón, jól lefárasztottam őket (bár a cél az volt, hogy én fáradjak el, de ahhoz nekem legalább 3 Papa, 4 Dédi, és még pár Nagyi kéne, a számos Anyáról nem is beszélve), majd amikor hazavittek, az esti szeánszot a Nagyi vezényelte le, mert addigra Apáék elhúztak mulatni. A Nagyi le is fotózta Őket a kertben, mert való igaz, hogy mostanság Anya ritkán néz ki így. Igazából már nem is bántam, hogy este lett, mert azért egy kicsit én is elfáradtam a nyüzsitől, és ki kell magam pihenni, mert holnap meg megyünk a Dunához, meglátogatunk pár ismerőst. Szeretem, hogy mindig van valami program!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése