hétfő, szeptember 8

Látogatók

A tegnapi napról nem készült egyetlen fotó sem, mert Anya indulás előtt vette észre, hogy lemerült az akkumulátora a fényképezőnek, pedig jó kis nap volt. Délelőtt elmentünk az outletbe, ami Anyáék egyik kedvenc helye, hogy vegyünk pár cuccot, meg nászajándékot Ágiéknak a közelgő esküvőjükre. Én is kaptam cuccot, igazi kis melegítőt, valódi susogósat, nagy Nike jellel a hátán (senki ne mondja, hogy nem adunk magunkra). Anya nem akart magának sok cuccot, merthogy remélhetőleg a közeljövőben hízni fog (testvér-projektet emlegettek), így csak 3 pizsit, meg melegítőt vett… Képzeljétek, mi lett volna, ha vásárolni is akar. Ott is ebédeltünk, én is ettem finom sült húsos szendvicset, aztán siettünk haza, hogy a Forma1-re hazaérjünk. Az edzés nagy részét végigaludtam, de délután legalább még volt erőm Apával is játszani. Ma meg miután Apa elment dolgozni, és a Nagyi is hazautazott, gyorsan összetakarítottunk, merthogy vártuk a Vira mamát, meg a barátait látogatóba. A Mamának ugyanis Pestre kellett jönni valami meló-ügyben, és pár napra itt is marad minálunk (jön a szülinapja, és Anya, meg Bóbi meg Zsófi egy műtétet akarnak neki ajándékba… erről majd később). A főnökasszonya-Tündi hozta el őt mihozzánk délután Gyulával együtt, és mivel Ők még sose voltak nálunk, gyorsan végigmutogattunk az egész birodalmunkat. Minden nagyon tetszett nekik, jót beszélgettek is Anyával, meg meggyömöszölték Pihét, valamint végigasszisztálták a fürdetését. A kutya ugyanis egy kicsit gyorsan koszolódik minálunk, és mivel Anya még oltani is el akarta vinni, jobbnak látta, hogy egy kicsit „gatyába rázza” az állatot. Miután a Tündiék hazaindultak, Anya célbavette az állatorvost, beoltatta Pihét, aki az este további részében igencsak letargikusan viselkedett… meg is tudom érteni, én is mindig lelombozódom a tűtől….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése