hétfő, április 13

Az első fürcsi idén (nem mellesleg locsolás)



Még ma is húsvét van, mégpedig húsvéthétfő, amiben az a jó, hogy a pasik nyugodtan nyakonönthetik a csajokat egy pohár (vödör, csajka, lábas- kinek mi a szimpi, vagy a csaj mennyire szimpi) vízzel, és nem kell attól félni, hogy csaj meg esetleg egy fülessel honorálja. Mivel nekem a közelben csak a Nagyi meg Anya volt úgy hirtelen reggel, tőlük meg azért még sok jóra számítok, én a sokkal humánusabb kölnivel való locsolást választottam (Apa meg csak simán nem merte bevállalni a vízzel való locsolást, gondolom, még Ő is akart ebédelni). Kaptam érte piros tojást (Apa csak puszikat- hiába, nehéz a felnőtt-élet), meg finom reggelit. Majd jövőre megpróbálom úgy intézni, hogy legalább egy olyan csaj legyen a közelemben, akinél bevethetem a vizet, mert azért az baromi jó lehet, ahogy a csaj visítozik….

Délután meg azért máshova is mentünk locsolni, konkrétan a Nagyi barátnőjét, az Ancit kaptam kölnivégre, és be is gyűjtöttem érte a piros tojást, meg olyan csokitojást, amiben még külön aji is van…Úgyhogy asszem mégse olyan rossz ez a locsolni járás, mint ahogy innen-onnan hallottam…

Aztán meg lementünk a Balcsi partjára, ott sétáltunk vagy másfél órát… És nem csak sétáltunk, hanem én még a lábam is megáztathattam, úgyhogy én voltam az első a családban, aki fürdött idén a Balcsiban!!! Apa meg Anya nagyon büszke volt rám, de a Nagyi meg a Kati elég sápadtan figyelte a szórakozásunkat… de sebaj, majd megedződnek, és belátják, hogy már sokkal nagyobb vagyok mint tavaly, és a nagyfiúk már hamarabb fürödhetnek, és igényük van a lábáztatásra is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése