szerda, április 15

Babavárás part1.

No, most egy kicsit az unokaöccs várásról….

Már többször volt ugye szó róla, hogy Zsófi húgom április 16-ra van kiírva szülni, én már egy hete gyakorlatilag helyben futok, hogy akármikor tudjak indulni, ha szól. Amikor ugyanis kiderült, hogy babec lesz, meg szülés, meg ilyesmi, én mondtam a Zsófinak, hogy ha gondolja, én szívesen bemegyek vele majd a szüléshez. Természetes, hogy az első számú segítő-jelölt jelen esetben is a párja, tehát a Fecó lenne, de hát ugye, én Tamáson is láttam annakidején, hogy becsületből kitart, de szegény nagyon nehezen viseli a szenvedés látványát, így azt mondtam, hogy Fecó bemegy (ha egyáltalán vállalja), én meg a folyosón leszek, és ha esetleg Fecó is megpihenne, addig felváltom, vagy lelket öntök belé. Szegény Fecó eleve nem nagyon ugrált a feladatért, de mivel Zsófit imádja, meg a babecet is már nagyon régen akarta Ő is, nanáhogy bevállalta, hogy bemegy, de Ő se nagyon bánta, hogy lesz más „alternatíva” is (én), ha úgy alakul.

Mivel ez így mindenki szerint tuti kis ötlet, meg is egyeztünk, hogy ha van valami, akkor szólnak….és ugyebár annak idején a Dávid 3 héttel előbb jött, így valahogy az volt bennem, hogy a Zsófi se feltétlenül fog a kiírt időpontban szülni, hanem azért valamivel előbb.

A múlt héten tudtak beköltözni az új lakásukba, én (meg sokan mások is a családból) arra gondoltam, hogy a nagy pakolástól meg izgalomtól megindul, de kitartott. Na, mondom, akkor majd húsvétkor talán meghozza a nyuszi a babecet….lestem a telót, de hiába. Így aztán tök jó, hogy klári is jün velünk Pestre a héten, mert ugye csütörtökön már 16 van, most már lesz valami!!!!! Jövő héten meg majd a Dávid jön hozzá a Balcsira kis előnyaralásra, már úgyis régóta volt szó róla, hogy rég volt ott „egyedül”, Nagyizzon kicsit, én meg tudok menni Zsozsinak segíteni….és mostan várunk….

„Most már bármikor” így szól az egyik mondat, ami a családtagok közt gyakran elhangzik, és „majd szólj, ha van valami” a másik, amit minden egyes Zsófival folytatott érdeklődő telefonom végén(napi max 3-szor, hogy ne idegesítsem…khm) belelehellek a telefonba….kicsit izgulok….már ha ez eddig ne lett volna nyilvánvaló :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése