péntek, április 17

Virág és fagyi


A héten ugyebár itt van a Nagyi is, ami nem csak azért jó, mert mindig van valaki, aki játszik velem, hanem azért is, mert minden tavasszal akkor költöznek virágok a kertbe, amikor a Nagyi megjön. Most is ugye tegnap, meg tegnapelőtt is voltunk venni virágokat, és a Nagyi szépen el is ültette őket a sziklakertbe. Ezzel nem is lenne baj, a baj csak az, hogy azt viszont nem engedi, hogy én meg kihúzgáljam némelyiket, csak azért persze, mert miközben Ő ültetett, én jó alaposan megfigyeltem, hogy hogy csinálja, és én is szeretném kipróbálni. Ezen volt egy kis vita, de azért elég hamar felfogtam, hogy kényes a viráűgaira, okés, legyen neki, én majd csak csigát gyűjtök, azt úgyse akarja senki helyettem megtenni… csak látnátok azt az ösztönös iszonyt, amikor odaviszem a csigát valamelyik nőhöz! Pedig Anya általában elég vagány, de a csigát Ő se nagyon komázza, szerinte nyálkásak, és rosszul van tőle, ha esetleg enni akarok az egyik kezemmel, miközben a másikban csiga van…

Ja, és ha már az evésnél tartunk:tegnap nem csak virágokat vettünk, hanem egy új kütyüt is a konyhába, nevezetesen egy fagyikészítő gépet…úgyhogy ma estére már kétféle fagyi is készült (Anya nem szeret virágokkal foglalkozni, az tény, de főzni azt szeret, és érdekes módon a fagyit is főzni kell először, és csak utána hűteni, hogy hideg legyen….ezt sose gondoltam volna.). Hát, nagyon finom volt mindkettő! Volt málnafagyi, meg madártejes karamell…nyami…ja és hab! Tejszínhab! Imádom a tejszínhabot! Már az is buli volt, ahogy a gép keveri a fagyit, de valóban, enni még jobb! Ha valaki figyelmesen megnézi a képet, láthatja azt is, ahogy a Nagyi egy idő után már nem is pohárból ette, hanem magából a tartóból…és higgyétek el nekem, ez aztán a valami!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése